Gå til innhold

Mannen min vil ta et par alkoholfrie øl med kompisene sine på lørdag, men jeg har termin om bare 14 uker... Hva skal jeg gjøre?? Forlate han?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nektet han å drikke alkohol de siste 5 mnd av svangerskapet, for jeg mener, halo? han kan da ofre litt for meg og babyen i magen.. Og tenk om fødselen plutselig starter... Også lukter han øl!!! For når fødselen først har startet, så tar det jo bare 18 timer før babyen er ute, og tenk om babyen blir lei seg fordi pappa har drukket...

Hva hadde dere gjort? Forlatt han? Eller vært utro? Evt. spydd i lua hans og lata som ingenting? Hva med å sende mld til eksen hans fra tlf hans? Hjelp meg fort, dette er vanskelig...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet? Hvorfor kan dere ikke la dette ligge? Hvorfor godtar dere at mennene deres MÅ drikke på termindagen? Alkoholikere hele gjengen, det er det de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dust ! Så la mannen din drikke da vel og drit i hva andre mener. Det er jo din mann du skal ha med på den 18 timer lange fødselen, er det ikke? Er vel kanskje greit at han er litt i overkant beruset på alkoholfrie øl, så slipper ventetiden for han bli så jævla lang og kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha dust ! La han nå bare drikke da og drit hva alle andre mener og syns. Skjønner ikke at du lar deg provosere av det. Det er jo din mann du skal ha med, er det ikke? :-p Uansett så er det vel kanskje like greit at han er lettere beruset på alkoholfrie øl, så slipper ventetiden å bli så jævla lang og kjedelig for han :-p ..Eller så kan du jo bare gå fra han, for å sniffe på gammal alkoholånde i 18 timer kan jo bli litt slitsomt ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!!!!! er du skrudd eller???? la mannen drikke.

det er 5 mnd til termin..........

og verken jormor/lege/babyen kommer til å legge merke til om han har drukket alkoholfri øl. er du beskymret for det så ha noe tyggi i fødebaggen!! hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg skjønner at dette er et tulleinnlegg, men morsomt var det ikke.

Skjønner du ikke at mange damer ikke synes noe om at mannen drikker alkohol de siste ukene av svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun en ting og gjøre, du må dursje han i dursjen, det gir han en lærepenge kan jeg tenke meg! Husk såpe å vanntett honkle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje dere begge bare skal ta dere noen vanlige øl?

Så er dere omtrent like smarte, og barnet får en fortreffelig start på livet! Er jo greit at BÅDE mor og far lukter alkohol...

Så blir barnet vant med den normale ånden i heimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner du prøver å poengtere noe med innlegget ditt men det blir bare utrolig respektløst. På slutten av svangerskapet kan mannen godt ta visse hensyn. Hos oss var det ikke noe å snakke om for vi drikker svært sjelden, men ha respekt for hva andre gjør. Det angår jo ikke deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDA en tråd om dette temaet?!!? Er så utrolig kjerring å gå så jævli opp i at noen er uenige og gjør ting på en annen måte enn seg selv! Ok, så en del damer ønsker at mannen skal holde seg edru når termin nærmer seg. SO WHAT? Hva er det egentlig som er så provoserende med det at man må starte flere endeløse krangler om noe så bagatellmessig? Kan noen PLEASE forklare meg det? Så sant ikke mannen er alkis så bør da dette ønsket være fullstendig problemfritt å innfri? SPESIELT for dere det ikke angår? Herrefred, er det rart det er krig i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! jeg blir trøkka ned i søla fordi jeg ikke liker at mannen drikker seg snyta drita 2 uker før termin. så vil du gå fra dinn mann fordi han tar seg en alkoholfri øl 14 uker før? OMG du er dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROLL!

Det er faktisk tydeligvis et problem for enkelte at mannen ikke kan holde seg sånn ca edru i tiden før fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORLAT HAN! Aldri skal du finne deg i at mannen din har et liv og særlig alkoholfrie øl :o

HAHAHAHA, latterlige kvinnfolk som ikke lar mannen gjøre en dritt mens de er på tjukka... Kan forstå om det er dagen før termin, men selv da er sjansen bare 5 % for at hun skal føde .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, dere er så dumme! Skjønner dere ikke ironien i innlegget? hahahahahaha. synes det var ett godt poeng jeg, kanskje noen damer ser hvor gale de er etter å lese dette her som tydlig var en ganske god parodi på noen av mødrene her!! Morsomt skrevet HI :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min hadde vært så respektløs så hadde jeg uten tvil vært utro. Er du klar over hvor mange det er som tenner på gravidmage?

Fra spøk til alvor. Det skulle gjerne ha vært en liker knapp på dette innlegget. Hun setter det veldig på spissen, men jeg synest hun får frem et poeng.

Hva dere synest om at mannen tar en pils og nå han tar den er noe kun dere selv kan kjenne på. Ingen her inne kan si om dette er riktig eller galt.

Jeg selv kjørte og henta mannen min på fest 2 uker før termin, en uke før termin var vi begge på fest. Men, nå drakk han kun clausthaler. Dette var med første. Jeg var i fin form og ingenting tydet på at noe skulle skje.

Med nr 2 sleit jeg veldig med bekkenløsning og hadde dermed store problemer med å bevege meg. I tillegg var jeg mye plaget med kynnere. Sa derfor fra om at jeg ikke følte meg komfortabel med at han drakk siste ukene i tilfelle noe skulle skje. Dette respekterte han fult ut.

Så bruk heller litt tid på å snakk med mannen deres og forklar hvordan dere føler det. Det er godt mulig dere vil få en aha opplevelse.

Ha en fortsatt fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, du må jo forlate han straks. Ring krisesenteret, rådfør deg med barnevernet, og ta kontakt med en psykolog.. For jeg tror du trenger noen å prate med i og med at du skriver slike sakelige innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahhahahhahahahahahhaa! Skrattar så jag grinar! För att poängtere, mennen min får dricka, faktiskt så får han bli riktigt full också, sista veckorna innan termin så behöver han ju inte dra på grisefylla, det gör han ju inte så ofta till vanligt heller, MEN FRAMFÔRALLT DET ÄR HAN SOM BESTÄMMER vad han dricker och inte dricker.. JAg hade ju inte önskat ha honom hangande över min axel i 9 mnd som förklarar vad jag kan och inte kan putta i mig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker utrolig barnslig og umoden HI. Jeg forstår veldig godt ironien i innlegget ditt, men synes overhode ikke du er morsom.

Jeg lot samboeren min finne på det han ville rundt termin, men han skulle ha tlf tilgjengelig og også BILEN! Hadde han drukket, så hadde han ikke bare kunnet kjørt hjem om det var noe. Fødselen min var veldig tøff og jeg var avhengig av at han var der å støttet opp, og ikke minst at han var klar i hodet. Heldigvis hadde han vett nok i hodet til å skjønne at han skulle holde seg unna alkohol rundt termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...