Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Sitter å leser "hva irreterer deg som barnehageansatt.." Ops... Jeg har to barn, et i barnehage og ei på skolen. Jeg er alene med dem store deler av året og jobber litt over full stilling. Dette vet heldigvis både barnehagen og sfo, ergo så vet de at det kan ta litt tid før skift er på plass. Ikke alle beskjeder kommer igjennom dvs de blir registrert, men det kan hende jeg mister helt styr på datoene til dagen kommer opp, derfor har de lagt seg til vanen å mine meg på ting (pst, du vet at de i morgen er det planleggingsdag, ikke glem at vi skal sånn og sånn på mandag osv) Dette er spesielt ille i tider hvor jeg jobber mye, men jeg har faktisk ikke glemt noe av viktighet enda. Takket være et lite pst i forveien eller så har det dukket opp fra glemselen dagen før. En annen ting som antagligvis plager livskiten av dem i min barnehage er at jeg alltid er der når de kommer. Vi kommer fem min før, fordi jeg skal egentlig begynne på jobb når barnehagen åpner. Det eneste jeg faktisk kan skilte med som er bra er at jeg iløpet av et helt barnehage/sfo år har hentet for sent 1 gang!! Da hadde jeg faktisk en bil som ikke ville starte ellers så har mine to relativt korte dager i barnehagen og på sfo, selv om de alltid er først. Regner med at de har hatt maaaaaange samtaler om hvordan jeg er som mor og hvordan jeg burde prioritere siden syndelisten min er ganske lang, men heldigvis har ingen sagt noe av det til meg. Pst. I vår har jeg faktisk hentet rett etter at kjernetiden har vært slutt og har faktisk hatt litt smågrinete barnehagetanter som har kommentert dette. Henter jo aaaalllt for tidlig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143369740-jeg-er-en-synder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå