Gå til innhold

Flere som skal føde på ABC til august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 27. August, har fått fødeplass på ABC og håper å kunne føde der.

Er 100% sykemeldt nå pga sterke og regelmessige kynnere, men satser på at roen hjemme skal hjelpe til å holde babyen inne mange uker til.

Er det flere som skal føde på ABC til august??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper på å unngå august ;) Har termin 28.07, men kan jo hende det bikker ut i august hvis jeg går over. Lykke til med fødsel!

Skrevet

Hehe, får håpe du slipper å gå over:) Lykke til du også. Er det noe spes fødselsforberedende du har gjort?

Skrevet

Har termin i slutten av august og skal føde på ABC. Har både noen ferieuker og noen jobbeuker før permisjonen min starter. Gleder meg til å føde på ABC, spesielt fordi jeg har behov for ro rundt fødselen.

Forrige gang jeg var gravid gikk jeg på Lamazekurs, noe jeg fikk veldig bruk for under fødselen. Satser på å friske opp de teknikkene og at jeg dermed får en like fin fødsel som sist!

Skrevet

Hei Abella :)

Jeg har termin 23. juli, og plass på ABC. Jeg er førstegangsfødende, og lurer på hva du lærte på Lamazekurs - er det noe vi andre kan ha nytte av ??

Skrevet

Lurer også på om du har noen tips:) Rekker ikke kurs nå tror jeg, men alle gode tips og triks tar jeg gjerne med på veien:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor fant du info om ABC? Jeg har lyst til å føde der, men finner ikke noe info på nettet (annet en tlf-nr dit)

Er i uke 12 nå, så bør vel skynde meg om jeg skal få fødeplass der...

På forhånd takk for info :)

Skrevet

Nettsidene til Ullevål er ikke akkurat mye å skryte av, kan jo håpe de blir bedre etter omlegginga de er i gang med, men her står det jeg fant:

http://old.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=3280&iCategoryId=591&iDisplayType=2

Jeg søkte da jeg var ca. i uke 29, regna egentlig ikke med å få plass da, men det fikk jeg! Så da bør det absolutt være håp for deg som er i uke 12, lykke til :)

Skrevet

Takk for svar :)

Skal sende søknad med en gang.

Enig i at Nettsidene godt kunne trenge en oppgradering.

Så bra du fikk plass :)

Lykke til med fødsel (dersom den ikke er overstått allerede da) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...