Gå til innhold

Mye mensmurringer og stikkinger i dag! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag 12 dager igjen til termin, og i dag tidlig våknet jeg av mensmurringer som kom i tak og litt bak i ryggen:) De var veldig tette (men uregelmessige), men kjente at de bygget seg opp for så å avta igjen. Men dette varte bare en times tid.. Har resten av dagen hatt murringer og stikkinger litt sånn om hverandre.

Er så spent på om det skjer noe snart!!

Noen flere som har hatt det sånn i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppdater oss :)

spennende!

jeg har selv 25 dager igjen så det skjer nok ikke noe hos meg enda :(

Skrevet

Jeg har hatt det likt som deg i dag. :) Går bare og venter i spenning. Har 13 dager igjen til termin. Lykke til videre :)

Skrevet

Ahhhh.. Nå har alt stoppet opp :( Hadde skikkelig trua i går!!

Hvordan går det med deg hp84?

Lykke til til dere også! :)

Skrevet

Har hatt ei lang natt med enda mer murringer men ingenting som skjer fortsatt. Veldig spent på om det tar seg opp i løpet av dagen. er veldig spent iallefall :)

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg har 9 dager til termin, og har slike murringer hver kveld, de siste 3-4 dagene. De tar skikkelig og gjør vondt i ryggen spesielt, og jeg kjenner at babyen presses nedover i bekkenet. Nevnte det for min svigerinne som er jordmor i går, og hun mente at det var modningsrier. Husker jeg hadde det på slutten sist også, så det er jo et tegn på at kroppen trener for harde livet nå :) Snart får vi møte babyene våre :)

Skrevet

Så spennende hp84! Du må holde oss oppdatert!!

Ja håper virkelig at disse smertene er godt for noe,Lenchen! Kjekt med svigerinne som er jordmor da:) Krysser fingrene for at det skjer noe snart!

Snuppa her har i alle fall blitt veldig mye roligere de siste dagene. Er noen som mener at det er et tegn *håpe håpe*!!

Skrevet

Hei dere, sån har jeg det også Lenchen, mest på kveldene. Det er faktisk så vondt og ubehagelig at jeg ikke får sove.. det svir, stikker og murrer.. Sitter oppe nesten hele nettene og tror nesten Lillegutt skal presse seg ut der jeg sitter:)

Har 30 dager til termin, men har en sterk følelse av at den ikke stemmer.. Tenk om det er modning og han kommer litt før!! Er så klar!!

Skrevet

Jeg har 5 dager igjen til termin, og opplevde på vei til og fra til butikken som er 5 min unna å få en del ilinger nedover i bena. Samtidig som jeg kjenner nedpress. I et øyeblikk hørte jeg også en kneppelyd mellom bena, kjentes nesten ut som om jeg hadde hodet til babyen mellom låra....gikk jeg med litt lengre skritt og mer hjulbent stoppet det opp. Merkelige greier!

Mensmurringer får jeg til tider på natten, ihverfall når jeg skal snu meg fra side til side...men ellers i fin form!

Håper babyen kommer i helgen, for da har vi barnevakt til storebror! :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Den kneppelyden har jeg også hørt flere ganger! Er skikkelig ekkelt!!

Murringene og stikkingene har kommet litt mer utover dagen i dag, men for det meste når snuppa har beveget på seg.. Kanskje det bare er hun som har pressa på noen nerver :/

Nei, vi får satse på at dette er THE weekend :)

Skrevet

Dette var nok starten på fødsel for meg, men det tok noen dager før prinsen kom. 04 juli kom han til verden :) alt står bra til med oss. og han er selvsagt verdens fineste :) hvordan går/gikk det med resten av dere?

Skrevet

Gratulerer så mye hp84!! :)

Jeg ble strippet i dag hos jordmor. 1cm åpning (om man kan kalle det det) og myk tapp, men lang livmorhals enda.. Men hun kunne ta på hodet til babyen, så da har vel slimproppen antageligvis gått?!

Må nok smøre meg med litt mer tolmodighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...