Gå til innhold

Hadde du kjøpt vibrator eller dildo til deres 13 år gamle datter...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg men jeg ser på innleggene og må bare forsvare HI litt her

Dette er latterlig. Hva er problemet om en jente på tretten år har en dildo eller lign. Hun har tydeligvis spurt selv. hun onanerer da allerede.

Sikkert ikke lett for henne å gå til sin mor om dette, synes det viser veldig modenhet.

Vi snakker med våre barn om sex ikke om blomster og bier i enkelte barnehager har de seksual undervisning. Ungene for rede på det meste av andre gjennom skole medier og lign uansett.

La nå de utforske kroppen sin slik vi selv gjorde når vi var på den alderen.

Tror mange av dere som sier æsj og fy ol hadde sagt noe annet om det var deres om fikk spørsmålet.

Synes dette vitner om en flink mor som faktisk tar hensyn til sitt barns ønsker og behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er som hun lenger opp her som påpeker at mange syns det var rart at en mor var så overraska over at 15-åringen hennes hadde hatt sex, da de selv hadde sex både 13, 14, 15 år gamle. Hehehe. Men DETTE, nei dét er perverst! Barnevernssak! osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min 13 år gamle datter spurt meg om å kjøpe dildo hadde jeg nok blit flau, men ja hadde kjøpt.

Gud så tøff hun er hadde jeg nok tenkt som tør å spørre sin mor om slike intime ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er tøft jeg om du har et så bra tilitsforhold til datteren din at hun faktisk våger å spørre deg om det.

Jeg kunne aldri funnet på å spørre mamma når jeg var 13, ei heller18, men jeg var kreativ på egenhånd jeg... Gikk mye agurk og gulrøtter i perioder...

Føler du det er riktig, så følger du det, føler du det blir galt lar du være og sier hun må vente en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel sannsynligheten for at døtre spør sine foreldre om slike ting ca like stor som at sønner spør om mor vil kjøpe "sjømannsbrud" til dem.. ..altså tror jeg det er tilnærmet lik NULL sjans for at NOEN noensinne vil komme til å oppleve dette! De FÅ som har behov for sexleketøy i denne alderen, får nok dessuten tak i det på egenhånd. Enten ved å kjøpe selv f.eks. på kondomeriet eller over nettet e.l., eller ved å få andre, eldre venner til å kjøpe for seg.

Tviler VELDIG sterkt på at selv de mest frimodige hadde spurt mor. Iallfall ikke i så tidlig alder!!

Hadde min datter, mot formodning, stilt meg dette spørsmålet i en alder av 13, hadde jeg trolig måttet tenke på det. Jeg hadde på den ene siden blitt utrolig stolt og beæret over en slik tillitserklæring, men samtidig litt "redd" at dette bare var starten på noe helt annet. 13 år er kanskje vanlig debutalder (jeg var selv 17, mens pappaen var over 20!), men jeg ønsker ikke å bidra til at den blir tidligere enn nødvendig... så et sexleketøy måtte uansett kommet sammen med en "alvorsprat" omkring sexualitet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men jeg hadde instalert slik massasjedusj i huset;) Det levde jeg på leenge, og jeg begynte å bruke den ved 11-12 års alder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onanerte som en kanin i den alderen og brukte både hårbørste og diverse i tillegg til fingrene.

Hadde jenta min SPURT skulle hun fått, men hadde ikke kjøpt uoppfordret til henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ville jeg hae gjort, jeg savnet veldig noe å leke med i den alderen og hadde ingen mulighet å skaffe meg det sp det endte med at jeg oppsøkte villige men som tilfredstilte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh nei?

Det får da være grenser! Selv om man ikke kan lukke øynene for at ungdommene begynner tidligere og tidligere, så hadde jeg sagt nei til datteren min. Hvis hun hadde så lyst på noe slikt, så fikk hun være tøff nok til å kjøpe det selv. Skal man praktisere voksenleker, så får man være voksen nok til å gjøre slike innkjøp selv. Dessuten tror jeg aldri jentene mine ville vært i nærheten i hele sitt liv å spørre meg om noe sånt. Det er ikke alt moren trenger å vite. Og faktsik ikke noe jeg har behov for å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei! et barn på 13 har mer enn nok med å utfolde sin sexualitet med det som er naturlig, hun har da fått hender og fingre..

sex-leketøy er utstyr for litt viderekommne, og jeg vil ikke si at 13 år og viderekommen seksuellt hører sammen, over hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 13 år er ikke ungt til å utforske. jeg begynnte også veldig tidlig, men jeg puttet aldri noe der oppe før jeg hadde hadd samleie første gangen. brukte andre ting på klitoris før den tid. er litt ungt å begynne med dildo i en alder av 13 år synes jeg ja. så svaret mitt er nok nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke for tidlig til å begynde å utforske, men man trenger da virkelig ikke hoppe rett på avanserte hjelpemidler av den grunn!

hender og fingre holder nok i lange baner! hun er 13 år og vet ikke helt hva det vil si med vibrator eller dildo siden hun mest sansynlig ikke har så vanvittig mye seksuell erfaring fra før!

bør ikke sex være noe naturlig frem til at man faktisk hvet hva det er snakk om? jeg vil ivertfall for mi som nå er 9 at hun utforsker seg selv uten voksen-leker. på sikt at hun får en fin opplevelse av det å ha sex med noen man er glad i, før man stikker inn plast og batterier!

ei på 13 år trenger ikke å oppnå orgasmer fordi det "er forventet av voksne som har sex" hun klarer seg nok i mange år med det hun har for hånden, enten det er dusjen, hårbørsten, håndtaket på de vibrerende barberhøvlene.. ja you name it, er hun kreativ klarer hun seg fiiiint uten!

12.58 (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil da si at det er mye bedre at unge jenter bruker dildo eller vibrator som er laget til det formålet å onanere enn at de putter inn alle slags andre fremmedlegemer.

Nå til dags finnes det mange søte små vibratorer og dildoer som absolutt ikke ser ut som noen store pikker og det ser ikke jeg problemet med at unge jenter bruker så lenge de ønsker det selv og en kan ha en åpen samtale om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Den dagen hun er stor nok til å kjøpe den selv er hun moden nok til å bruke den. før den tid har hun hender og en dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...