Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 dersom hun kom å spurte om du kunne kjøpe til henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, aldri i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Hadde heller ikke kjøpt en oppblåsbar fitte til min sønn på 13 år 18:59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har aldri hørt om en trettenåring som ville spurt moren sin om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjøp henne en rabbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, det hadde jeg nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Nå har jeg bare gutter, men svaret er ja. Viktig at man blir kjent med egen seksualitet. Hvis jeg hadde en datter og hun hadde spurt meg hadde jeg gjort det. Det viser at hun er "voksen nok" og tar ansvar for egen seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja det hadde jeg nok gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 Tenker tilbake til den tiden jeg var 13 år, og hadde aldri falt meg inn og spørre min mor om noe slikt! Hadde jeg hatt en 13 år gammel datter og hun hadde spurt meg om det, hadde jeg blitt helt paff tror jeg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #11 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei - jaggu.. Greit at man skal bli kjent med egen seksualitet, men trenger ikke å ty til slike ting ved 13 års alder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #12 Del Skrevet 30. juni 2011 For et perverst spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 Signerer 19.23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #14 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja det hadde jeg gjort. Bedre at hun tyr til en dildo eller vibrator, enn å ty til gutter først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #15 Del Skrevet 30. juni 2011 ikke f**! Hadde tenkt at hun ville ha dildo bare for å "øve seg", og det er aaalt for tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #16 Del Skrevet 30. juni 2011 Det spørs.Hadde hun allerede funnet klitoris og dusjet 5 ganger daglig så hadde jeg nok kjøpt en vibrator ja. KOster mye mindre penger i det lange løp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #17 Del Skrevet 30. juni 2011 Kan ikke tenke meg at en 13 år gammel jente tørr spørre sin mor om noe sånt.. Greit og flott å være åpen om sin egen seksualitet,men mange andre måter man fikse det på.. :-) Og som svar: nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #18 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvis du spør om det er "vanlig"? Så er svaret nok nei. Det er mer vanlig at jenter i den alderen (helt fra de er en 9-10 år gamle) bruker dusjen eller springen i badekaret. Noen bruker hendene, fingrene. Noen igjen bruker dukker, bamser, puter. Og datteren din bruker altså en dildo. Du må også huske på at jenter modner fortere enn gutter. Når hun er 13 er det det samme som når en gutt er 16. Når hun er 16 er det det samme som en gutt på 20. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #19 Del Skrevet 30. juni 2011 Hehe Mange rare svar her inne. Viser til tidligere innlegg om når man selv debuterte. Da var det mange som var i 13-14 årsalderen, men å gi sin datter en dildo det er fyfy. Synes det er rart at de som sier nei gjør det da hva er alternativet ?? Enten skaffer de en selv eller så tyr de gjerne til andre ting og tang. Synes denne datteren det her er snakk om viser modenhet som tørr spørre sin mor om noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #20 Del Skrevet 30. juni 2011 Hadde du/dere gitt jentas deres på 13 år vibrator eller dildo hadde dette vert en sak for barnevernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #21 Del Skrevet 30. juni 2011 Til 21:12 Barnevernet ??? Hva slags forum troll er du ? Hva skal man gjøre med alle gutter som er under 16 år og runker eller jente under den seksuelle lavalder som koser seg med fingen eller andre ting. Den seksuelle lavalder nekter ikke unge under 16 år å ha sex, MEN er laget for at voksne IKKE skal ha sex med unge under den seksuelle lavalder. La barna våre finne ut av sin egen seksualitet akkurat som vi gjorde på samme alder. Hva er mer naturlig ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #22 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, jeg klarer da fint å leke med meg selv uten en vibrator, så det får mine døtre lære seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #23 Del Skrevet 30. juni 2011 vell,jeg fant ikke ut av min seksualitet ved å bruke dildo som 13 åring,og BY THE WAY: det er faktisk 18 års grense for kjøp av sex leketøy på kondomeriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #24 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjære 2316 det stemmer ikke. det finnes IKKE aldersgrense på kjøp av sexleketøy, derimot på filmer a erotisk innhold som er 18 - års grense se selv på kondomeriet.no Mange lurer på hva aldersgrensene våre er, her finner du svaret både for nettbutikken og våre fysiske butikker. Aldersgrense på nett Det er 18 års aldersgrense for å handle på kondomeriet.no. Dette er blant annet på grunn av at aldersgrense for film er 18 år og fordi man ikke kan sette umyndige personer i gjeld etter norsk lov; vi har et straffegebyr på 250,- for uavhentede pakker. Aldersgrense i butikk Det finnes ingen nedre aldersgrense for å kjøpe sexleketøy. Vi i Kondomeriet mener likevel at den som handler bør være voksen nok til å kjenne sin egen kropp og ta ansvar for sine handlinger. Om vi synes du virker for ung til å ha et sexleketøy vil vi råde deg til å la være. NB: Det er en lovpålagt 18 års aldersgrense for erotiske filmer både i butikk og i nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #25 Del Skrevet 30. juni 2011 Perverst spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå