Gå til innhold

3 SA på 6 mnd, nå forsinket mens, men negativ test

Umuligåfinneetledignick

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel mye.. Jeg skulle hatt mensen for ei uke siden, men har ennå ikke fått den..har absloutt ingen symptomer på at den kommer heller.. Jeg tok en test for 5 dager siden men den var negativ. Jeg går på abyl-e samt crinone. Da jeg testet negativt så sluttet jeg på crinone. Jeg vet ikke om dette var dumt eller ikke. Jeg har hørt at crinone kan forårsake forsinket mens. (Har gått på crinone før og da ble ikke mensen forsinket).

Er det noen andre som har opplevd noe av det samme eller har synspunkter?

Fortsetter under...

Hei!

Hvis det er 5 dager siden du testet ville jeg ha testet på nytt! Mange som ikke får positiv test før en stund etter ventet mens. Og hvis den fortsatt er negativ ville jeg ha ringt legen som skrev ut albyl-e og crinone. Kanskje han/hun kan ta en blodprøve?

Pleier du å ha regelmessige sykluser?

Siden du har hatt 3 SA på 6 mnd så må du jo bli ganske lett gravid, så det er vel gode sjanser for at du er det nå også! :-)

Krysser fingrene for deg, hold oss oppdatert!

Heia..

Jeg føler virkelig med deg.. Å jeg vet alt om å gå å vente på mensen/positiv test.. Etter første og andre sa kom mensen tilbake som normalt, men etter den tredje gikk det 2 mnd i mellom, å det har den gjort nå siden nov... Men etter jeg begynte på albyl-e etter mensen i mai så har den begynt å bli normal igjen :) So far so good :P Vi får se rundt den 16 juli om det holder seg :P

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle ta crinone før testen er positiv, men det er vel forskjell fra lege til lege..

Men masse lykke til :)

Ikke gi opp håpet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...