Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #26 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes du har gått mange idiotiske svar her. Selvsagt var dette en feil av gynekologen. Om du vil ta abort er ditt valg og det er ditt valg hvem du vil diskutere det med. En gynekolog skal bare gjør de undersøkelsene han må og forøvring forholde seg profesjonelt. De skal ikke forsøke å påvirke i hverken den ene eller andre retning. Dere som skriver at hun bare har godt av det er ikke særlig snille. HI kan prate og diskutere dette med hvem hun vil. Når så avgjørelsen er tatt plikter helsepersonellet å håndtere pasitenten profesjonelt, både i abortspørsmål som i alle andre helsesaker. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #27 Del Skrevet 30. juni 2011 Her er det visst mange som blander sin personlige abortmening med det spørsmålet du stiller. JA, det er en grov feil at gynekologen og/eller sekretæren hans. Uansett hva en og annen dib-er måtte mene om abortspørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #28 Del Skrevet 30. juni 2011 Dere kom tilbake for å få resultatene av blodprøvene, og så tok han en ny UL? Kan nesten virke som det var feil av ham å ta enda en UL da. Og dere stilte visst ikke noe spørsmål ved at han utførte undersøkelsen en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #29 Del Skrevet 30. juni 2011 Gynekologen hadde nok ikke glemt dere som pasienter, men muligens ærendet deres. Det er jo helt tydlig, siden han begynte å tegne og forklare og smile og vise. Veldig klønete gjort av han. Grov feil... vel, jeg vet ikke. Du skulle jo bare sagt til han før han dro fram apparatet at u.l var tatt og du skulle få time til abort. Tror ikke han gjorde det for å gni det inn. Herlighet, disse gynekologene har jo tusenvis av pasienter som ønsker abort. Hadde de vært abortmotstandere, så hadde de reservert seg mot slike henvendelser. Da jeg skulle ta en medisinsk abort, så var det jo ultralyd først. Han snudde ikke skjermen bort, men var veldig kjapp. Jeg ble faktisk fortrolig med det. Fordi jeg så at det var veeeldig tidlig og lignet ikke på noe. Tror jeg hadde hatt flere spørsmål om jeg ikke fikk sett. Men så var jeg også så sikker i min sak, jeg hadde bestemt meg, og ingenting skulle kunne forandre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #30 Del Skrevet 30. juni 2011 Det var nok en glipp av legen, men såpass må dere tåle, mener jeg. En abort skal ikke være enkel. At dere følte enda mer tristhet etter å ha sett fosteret, er egentlig ikke legen sin feil. Dere fikk se hva dere faktisk velger bort; et friskt foster! Hilsen ei som selv har tatt abort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #31 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er altså ikke abortmotstander på noe vis! Syns allikevel at man skal se hva man takker nei til, før man tar avgjørelsen. Er vel egentlig mest imot rutinen med å snu bort skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #32 Del Skrevet 30. juni 2011 Kutt nå ut det der propagandagreiene! Huff, dere er så ufyselige når dere holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå