rosene Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 30. juni 2011 22.12.89 Føler jente på deg Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosene Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 30. juni 2011 2 dager til 8 dager før.. Alt så 2-8 dager før termin-- Ikke vær beskymra, din fødsel vil bli en vakker fødsel..Be gjerne jordmor om å sette akupunktur ,så din fødsel går lettere og blir mindre smertefult--- Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #28 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei ) Du må gjerne spå meg. Barn, utdannelse/jobb, økonomi og hva du får opp ) 041082 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPondus25 Skrevet 30. juni 2011 #29 Del Skrevet 30. juni 2011 Åj, visste ikke at sånn gikk an her inn, da prøver jeg lykken Mitt spørsmål, om du har tid: Kommer ting til å ordne seg økonomisk i tiden fremover? 07.01.86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #30 Del Skrevet 30. juni 2011 290879 Når blir jeg gravid igjen? Vil det gå lettere med mini ang språket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #31 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Kan du spå meg om kjærlighet og barn??? 250785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #32 Del Skrevet 30. juni 2011 Kan du spå når jeg går i fødsel? Går med modningsrier og er sliten. 2.2.1985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #33 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei du! Flere barn på meg? 291266 Klem og takk om du gidder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #34 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Rosene Du hoppet over meg;) Er så nyskjerrig, så håper du leser, du traff blink sist gang du spådde mitt spm nå lurer jeg på om og når jeg blir gravid? 280681 190478 (mannen sitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 1. juli 2011 #35 Del Skrevet 1. juli 2011 dytter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #36 Del Skrevet 1. juli 2011 om man ble hoppet over vet jeg ikke... men skulle jo gjerne blitt spådd da..... 09.06.76 Lurer på om han jeg (og mine barn) skal på ferie med er en å satse på, har vi en framtid eller er det best vi er venner....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #37 Del Skrevet 3. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinTurSn@rt? Skrevet 3. juli 2011 #38 Del Skrevet 3. juli 2011 MEG:12.03.90 HAN: 23.02.90 Kan du se noe graviditet på meg i fremtiden? Kjærligheten? håper på svar:) har skrevet til deg en gang før med fikk ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 4. juli 2011 #39 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei Rosene! Ser du noe koselig på meg resten av dette året, eller til neste år? Hvilke/n måned? Tenker mest på kjærligheten jeg da. 28.05.84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosene Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 4. juli 2011 Det ser ut som du har masse fint å se fram til... Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Tiden er inne for å føre an, ta en sjanse og skape et mesterverk. Men bruk tid på å ta viktige avgjørelser som berører ditt eller andres liv. står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig. Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon. Ser at du har store planer her. Har du tenkt på å kjøpe hus/selge hus/flytte/ pusse opp,forlove deg/gifte deg,er det den rette tiden å gjøre dette på.... Ser ut som du signerer en kontrakt,det har med jobb å gjøre..Så spørsmålet ditt på jobb er ja,du kommer nok til å jobbe fult opp innen 1 år fra nå... Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #41 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei. Venter jeg en gutt eller jente? 041081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosene Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg får fram at du må samarbeid med andre for at din økonomi ,ska bli bedre.. Og det vil den bli. ofte at du må samarbeide med andre for å få jobben gjort. Selv har du ferdigheter og kompetanse, men sammen med andre kan du utrette "Mission Impossible". Teamarbeid, forberedelser, planlegging, orginalitet og utholdenhet er stikkord for dette kortet. Kortet kan også vise til at forretninger går bedre, et godt stykke arbeid blir belønnet og mennesker uttrykker beundring. For å bli mester, må du nødvendigvis gjennom en læretid. Den første fasen i et prosjekt er blitt vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås. Du må stå på,og fremdels gjøre ditt beste,da vil du klare deg bra.. Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen... Lykke til,,,, . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #43 Del Skrevet 4. juli 2011 dytter denne opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå