Gå til innhold

Kan godt spå 5-8 personer nå...

rosene

Anbefalte innlegg

Heisann damer..

Har tida til å spå noen nå. Velg deg et spørsmål,og legg med din fødselsdato..

Velkommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei... Han jeg skal på ferie sammenmed, er han den rette? Bør jeg satse eller gå videre? 09.06.76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27.11.1979 : Jeg får nei til svar.. Men jeg ser en gutt,enten er han din manns barn eller så får du et fosterbarn om 3-6 år..Det er en snill gutt,med glimt i øya.Han har lange fine vipper,og en sikklig hjerte knuser ;)

Jeg får fram inn innfo om deg... Dette er din personlighet;

Du har en mangfoldig personlighet. Du er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Du er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Tror nok du er vant til å være alene og stole på seg selv. noen ganger kan være separert, skilt eller enke. Ofte viser kortet til en kjølig, littt uoppnåelig kvinne. Du elsker et livlig selskapsliv hvor du kan stimuleres av andres ideer, men vennskapene er vanligvis overflatiske. I varige forhold er du meget lojal, og i kriser sterk og klartenkt.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir fødselen og er det lenge igjen? Dager, uker?

er 37+6 i dag.

060182

(mannen sin om du trenger 050279)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med mageplastikken jeg skal ta ?

Kommer jeg til å begynne å jobbe fullt igjen ?

140678

Tusen takk : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rosene!

Ser du noe koselig på meg resten av dette året, eller til neste år? Hvilke/n måned?

Tenker mest på kjærligheten jeg da.

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, rosene!

Bortsett fra at jeg er godt gift, stemmer det meste overraskende godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

040684

Kjærlighet, hvor finner jeg den rette?

Jobb/skole, burde jeg begynne på studiene jeg har søkt på eller burde jeg søke jobb?

håper virkelig du får tid til meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.11.79

Her ser det bra ut ja.. Hvis du har spekulert på å kjøpe/selge hus/hytte/bil osv er dette den rette tiden å gjøre dette på.Fra nå og innen 1 år er perfekt tid å kjøpe/selge..Din økonmi vil bli veldig bra.Jeg ser at du ska ut på en reise snart (innen 6 mnd) Lurer du på å flytte,selge hus/kjøpe hus/forlove deg osv får du grønt lys..Ser også at du ska feire noe stort ,det kan være bryllyp,barnedåp,50 årslag osv, noe stort som dere feirer med gode venner og familie..Det er masse glede her,

det kan også se ut som at du/dere får en del penger ,enten som arv eller gave.. (men slapp av,ingen dør her )

indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når dette kortet dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold..

er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben.

er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet.

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.01.82 :

Jeg får fram at du får en vakker fødsel.. Lise kommer sterkt opp til meg her,og Hege ...Sier det deg noe?? Jeg ser også at du vil få en super snill jordmor,du får god kjemi med.. Din fødsel vil vare over på under 6 timer,det blir en enkel fødsel. Husk at du må hvile deg godt i barsel tiden,la besøket vente og tenk heller på å ta vare på deg selv når babyen din sover. Det er viktig at du drikker nok væske og steller godt med deg selv. Skjemm deg selv bort med ny garderobe ,ny hårsveis osv..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Rosene :-)

(06.01.82)

De to navnene sier meg ikke så mye tror jeg, kjenner noen som heter det men ingen jeg har spesiell kontakt med..

Tiden på fødselen høres veldig "riktig" ut, da de andre barna har kommet raskt og "lett" til verden :-)

Ta vare på meg selv skal jeg absolutt, har hatt ett tungt svangerskap og tiden etter fødsel skal brukes til å samle krefter igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

291174

Innen 2-2,5 år tenker jeg du blir gravid...

Trakk et kort på deg :

dreier seg om en eller annen form for sjonglering, og dette gjør du samtidig som du er både grasiøs og effektiv. Det er tid for bevegelse, forandring og eksperimentering.

Hvis et nytt foretak skal bli suksessrikt må man håndtere mange elementer. Arbeidsbyrden kan også være ujevnt fordelt, slik at noen ganger må du jobbe mye og andre ganger er det lite å gjøres. Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som stilles deg.

Det kan hende du sjonglerer med penger i privatlivet. Du lever gjerne på spagetti en måned for å få råd til et selskap eller noe annet luksuriøst. Kanskje du tar på deg en ekstrajobb for å betale for en ferie.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...