Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Guttene mine på 4år og 6år skal ha en lang sommerferie hjemme før vi reiser utenlands. Når vi er hjemme kommer vi til å bruke mye tid på stranden, bybesøk, piknik osv. Men det jeg trenger tips til er hva vi skal finne på ute i nabolaget? Jeg er så lei av å spille fotball. Det må da finnes andre ting å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Har dere sjøen like i nærheten? Da er det kjekt å fiske krabber, slik vi har gjort i dag. Ellers kan dere lage turløype, ha skattejakt, og ulike hagespill. Sunn konkurranse er bare gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Bygg en skikkelig hytte sammen. Det kan dere holde på med hele sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Skattejakt! Kart over nabolaget med poster og oppgaver. Skatt i enden. Skumkrig! Barberkum på boks og to lag mot hverandre. Sykkeltur i skogen med teltovernatting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Skattejakt skal vi iallefall ha:) Vi har havet i nærheten med store bølger, så krabbejakt er ikke så aktuelt, men sikkert mye annet å finne på der. Vi har et lite uteområdet - så det blir problemer med hageaktiviteter, men hytte kan vi jo bygge i skogen. Mange bra tips her som jeg skal bruke! Flere? H.I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Samle skjell og pene stener i fjæra, kjøp billige trerammer eller esker på IKEA/hobbyforretning og lim på skjell/stener. Lag julegaver med ungene allerede nå. Dekk langbord i hagen (forutsatt pent vær) og lag et hobbyverksted hvor dere lager: pil og bue til guttene, maler gipsfigurer/rammer/esker, lager smykker/armbånd eller ørepynt til gaver. Bare fantasien setter grenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Vannkrig! Kjøp vannpistoler og sett ut 10-litersbøtter ved hushjørnene og sprut i vei! Vannballonger er også morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå