Gå til innhold

Flere som opplever at mannen ikke vil ha sex??

LoveParis

Anbefalte innlegg

Sukk* han sier han synes det er rart å holde på samtidig ungen vår er der inne og ganske aktiv... Ser den jeg og men det er lenge til den er ute! Det er vel ingenting jeg få gjort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme greia her! :/ Men nå har min lyst forsvunnet også, kjipt å tenke på at etter fødsel tar det rundt 8 uker før jeg er klar igjen (det gjorde det sist..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jep, samme her. Nå får vi ikke 'lov' heller da jeg har hatt mye, sterke og regelmessige kynnere. Tror han ble lettet over at vi ikke kunne mer, hehe. Litt frustrerende for meg som fortsatt har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... vet ikke om det er pga ungen eller ikke, men jeg føler meg ganske så jomfruelig når vi sovner hånd i hånd liksom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet omvendt her, han har jo mer lyst på nå plutselig. Synes jeg er så sexy med magen visst.

Men jeg sliter med så mye sure oppstøt, så det blir vanskelig og slitsomt for meg.

Men dere kan vel alltids kose med hverandre på andre måter? Selv om jeg godt kan forstå at man blir frustrert eller lei seg.

Mange menn er jo redd for at de kommer til å skade barnet også, men det skal jo godt gjøres. Og det er ganske godt lukket opp til barnet, så det er tvilsomt at barnet ser fars penis, for de som skulle være redd for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk får problemer med sånn pga graviditet.

Mannen min og jeg har det like ofte som før og når vi sover holder vi rundt hverandre hele natta som vi alltid har gjort. Ingenting som har forandra seg utenom tanken at snart er det en baby i hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...