Gå til innhold

Nå har jeg bestillt Alli på nettapotek... Vil det virke når jeg har en BMI på "bare" 24,77?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå MÅ jeg få fart på sakene altså! Gremmes over denne pløsete kroppen min=( Om jeg blir mer aktiv, spiser sunnere og i tillegg tar Alli, har de da noen effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber på apotek og vi anbefaler IKKE at noen med BMI lavere enn 28 bruker Alli. Det står forresten også på pakka! Du vil for det første ikke få samme effekten som de med BMI over 28. Men du vil nok få litt effekt. Og for det andre så er 24,77 NORMAL BMI!!!

BMI-grenser

BMI under 20 regnes som undervekt

BMI mellom 20 og 25 regnes som normalvekt

BMI over 25 er definert som overvekt

BMI over 30 er definert som helseskadelig overvekt

Lykke til:) Jeg hadde heller satset på kosthold og fysisk aktivitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ihvrtfall stram i rompa, tør ikke slippe den minste fis i frykt for at det er ole som kommer og ikke luft. Men det finner du raskt ut. Jeg har en BMI på 22 og har brukt ALLI i ca et år, har hjulpet meg å gå litt ned i vekt. Ikke hatt noen andre problemer med dem enn at jeg stadig løper på toalettet i tilfelle det skal komme olje ut av rompa.

Kjøpte nettopp nye og ingen på apoteket spurte meg om min BMI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det vil ikke funke. hadde det virket med lettvinte pilleløsninger så¨hadde det vært større fokus på det.

til og med hun kjendisen hågensli eller hva hun het som var talsperson for allie sa at hun måtte minske inntaket mat og trene mye mer for å få gått ned i vekt.

Ville nok heller invistert i en pakke med personlig trener. Da får du garantert reultater, og på en sunn og fornuftig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...