Gå til innhold

Hm.. En på jobben ser på meg på en litt spesiell måte..

Anbefalte innlegg

På min arbeidsplass er vi veldig sammensveiset og spøker og ler mye.

Vi har en litt "seksuell humor" om jeg får kalle det det. Sier mye rart og det er bare gøy. Ingen tar noe av dette seriøst.

En fyr som har jobbe hos oss i litt over et år har jeg begynt og få en god tone med de siste dagene. Han er en veldig ordentlig type. Han er kristen, litt sjenert og en av de få som ikke helt er med på denne spøken vi har, men ler av det likevel.

Synes han er veldig ålreit og flink til og jobbe.

Men så kommer det, innimellom ser han på meg på en litt spesiell måte. Akkurat som om han flørter. Han ser meg inn i øynene leenge. Og det er ALLTID jeg som ser bort først. Fordi jeg synes det blir litt kleint, for han er faktisk gift!!

Jeg spøker jo ikke med han på den måten som med de andre, fordi han ikke gjør det selv, siden han er så ordentlig. Men igjen, så synes jeg det blikket er så forvirrende.

Hva bør jeg gjøre? Det verste er at mannen er dritkjekk!

Men jeg kunne ALDRI lagt meg etter en som er gift.

Fortsetter under...

"Har jeg ketchup i håret?" synes jeg er den beste :)

Nej men sånn seriøst så sier du jo selv at du aldri ville lagt deg etter en opptatt mann så ville kanskje latt det ligge.

Fortsetter han stirringen og den blir litt vel intens så ville jeg kanskje spurt han om hva greia er. Innrømmer han interessen sin for deg så bare si at du er smigret men han er tross alt gift og det vil aldri skje noe mellom dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...