Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Vi har en toåring, og jeg er gravid i uke 7 eller noe sånt... Jeg er kvalm hele tiden. Føles som om jeg har omgangssyke! Har tatt tidlig ferie fra jobb fordi jeg ikke greier å jobbe... men nå gruer jeg meg så fælt til vi skal ut og reise... Vi skal en uke på fjellet, en uke på sørlandet, inkl. dyreparken, og ellers en liten tur med venner til sverige. Jeg greier bare ikke å glede meg. Disse siste dagene har jeg ligget til sengs til langt utpå dagen. Har følt meg svimmel og kvalm hver gang jeg har stått opp for å gå på do.... Det er jo verst om morgenen, så når lillemann kommer hjem fra bhg, så går det tålelig greit.. Men, altså... er det noen som har tips til hvordan jeg kan få sommerferien til å funke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor planlegge så mye når du er gravid? En vet godt at kvalme kan følge svangerskap. Vær hjemme, det er mitt beste tips. Eller la mann og barn ta ferieturen, mens du er hjemme. Hvorfor har du ikke bare sykemeldt deg, slik at du kan ta ferie litt senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Sykemeld deg så får du tatt skikkelig ferie senere. Hadde det slik som deg. Spydde på jobb flere ganger, ene gangen fremfor kunde så det var jo skikkelig gøy;) Når jeg var 4 mnd på vei forsvant kvalmen og spyingen og da var jeg i storform resten av svangerskapet. Legg planer på is, eller la mannen ta toåringen med på noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Sykemeld deg så får du tatt skikkelig ferie senere. Hadde det slik som deg. Spydde på jobb flere ganger, ene gangen fremfor kunde så det var jo skikkelig gøy;) Når jeg var 4 mnd på vei forsvant kvalmen og spyingen og da var jeg i storform resten av svangerskapet. Legg planer på is, eller la mannen ta toåringen med på noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Har du prøvd seaband? De var redningen for søstra mi, og verd et forsøk. Fås på apoteket. http://www.seaband.no/gravid.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Avlys reisingen. Det er ikke nødvendig å farte rundt selv om man har ferie. Ha hjemmeferie og finn heller på ting når formen er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå