Gå til innhold

Noen som får to tette her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mellom mine to første hadde jeg 13 mnd og mellom nr 4 og 5 14 mnd - og nå blir det 16 mnd :-)

Det blir litt hektisk det første året og søskenvogn/tvillingvogn er et "must" :-)

Finn en dagsrutine på dupp og mat tidlig, så går resten av seg selv. Du kommer til å kose deg :-) Det er som å ha tvillinger, men samtidig mye enklere :-) Jeg har tre år mellom nr 2 og tre og synes faktisk det til tider var mer slitsomt. Når ungene vokser til vil de ha sååå mye glede av hverandre.

Gutten min fylte nettopp 1 år og jeg er 8 - 10 uker på vei ( litt usikker pga syklus ). Så mini er 20 mnd når mini2 kommer i februar :) Vi var forberedt på dette, men har ikke helt tenkt på det praktiske ennå. Jeg har ei venninne som fikk tilsvarende to tette, og hun sverget til søskenvogn. De er brede, men veldig praktiske! Ellers tror jeg vi bare må ta hverdagen som den kommer ;)

Gleder meg uansett veldig!

Her er det 3uker fra storerbror fyller 1 år, til neste termin... så blir da (antageligvis) litt under 13 mnd mellom!

Blir vel noen hektiske år der barna får stå i sentrum, men så tror jeg man har masse igjen for det senere!! De kommer alltid til å ha hverandre, tenk på det!! <3 <3

Annonse

Jeg synes jeg har mine tett.. skjønner jeg kan bare gå å legge meg ;)

under 3 år i mellom eldste og minste, også blir det 22 mnd mellom minstemann og spiren i magen som kommer en gang i februar.

Tror det kommer til å bli en hektisk tid framover,men alt går bare man vil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...