theresen83 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Tenkte jeg kunne dele denne linken med dere som sier litt om Legemiddelverkets anbefaling for Dentinox. http://legemiddelverket.no/templates/InterPage____83106.aspx
^mini^ Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Interessant.... Takk for at du delte Jeg har ikke brukt dette mer enn 2-3 ganger, og er nå litt usikker på om dette har en sammenheng med svak blåfarge rundt munnen til lillemor..... Husker ikke om jeg hadde brukt det denne aktuelle kvelden (tror det), men det har ikke skjedd hverken før eller siden! Det var ganske varmt ute, så jeg la henne i kun kortermet body! Når jeg skulle skifte på henne før jeg la meg siden hun fortsatt var våken så jeg at hun var svak blå rundt munnen og trodde da at dette var fordi hun var kald! Hmmmmmmm...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Ja, dette har jeg mistenkt lenge, så har knapt brukt det på mine to små jenter. Bra at du legger ut info om dette, så kanskje det ikke blir brukt like mye i "hytt og pine" som det gjør av mange nå!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Super nyttig informasjon:) Tusen takk....
2små,rosa&blå Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Har brukt dette et par ganger, men skal ikke bruke det igjen. Tusen takk for opplysningen (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå