Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes magen var slapp lenge etter forrige fødsel.

Resten av kroppen kom gradvis tilbake, men magen forble veldig annerledes.

Kanskje ikke annet å forvente, men synes å ha hørt om spesielle magebånd og div. som hjelper til å stramme opp, og støtte de utslitte magemusklene o.s.v.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Er det noen som har prøvd ut noe spesielt, eller vet om noe som kan hjelpe litt?

Alle supertips mottaes med takk:-)))

(og ja, jeg vet det må trening til...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet det finnes sånne magebånd, men såvidt jeg har hørt er de ikke videre effektfulle. Det beste tipset er visstnok å sove på magen, samt amming. Og trening selvsagt :)

Skrevet

Jeg trener så fort jeg er klar for det. Har trent gjennom hele svangerskapet og regner med å få tilbake kroppen min i løpet av 1 år =) (krysser fingrene)

Skrevet

jeg brukte bellyband første dagene etter første fødsel, jeg tok den bare av når jeg skulle spise, dusje og sove.. jeg fødte klokken to på natta og da jeg gikk til frokost klokken 11 morgnen etter viste det ikke at jeg hadde vert gravid! :) (hadde ikke på meg bandet da, selvfølgelig)

det var ikke videre komfortabelt, det er ganske stivt, men for noen dager var det absolutt verdt det! :) skinnet var jo fortsatt litt stort og løst, men forma på magen var forholdsvis flat og fin! :)

Skrevet

Har hørt at løs hud er vanskelig å bli kvitt...fikk ikke bort alt etter forrige svangerskap. Jeg tenker at jogging er den eneste muligheten, kanskje i kombinasjon med noen faste timer med dypgående massasje.

Tenker som så at man må jobbe litt for å få strammet opp, og at det vil ta tid. Det tar jo tross alt 9 mnd med utvidelse av mage, må nesten regne med samme tid for å få den bort også :)

Kanskje man skal kjøpe seg slike fra TV-shoppen, med elektroder man fester på magen...who know, kanskje det funker?!?

Skrevet

Hørtes ut som noe for meg.

Får google bellyband med en gang jeg da:-)

Skrevet

Bare lurte på noe her... Når jeg søker opp bellyband får jeg på følelsen at det er bare et ekstra plagg til å dekke over magen med, slik at man fortsatt kan bruke sine vanlige klær?

Har den noe strammende virkning i det hele tatt?

Hvor kan man få kjøpt evnt?

Skrevet

jeg lurer også på hva slags bellyband det er, for jeg har og bellyband, og det bare en slags t-skjorte forlenger etc... som man kan bruke på flere måter, bare løst stoff, kan bruke det som skjørt og..

så hvordan i alle dager kan det hjelpe? eller hva slags bellyband er det snakk om?

Skrevet

Man kan kanskje kjøpe sånt korsett de har på Kapp Ahl eller Lindex.

Det strammer jo en god del.

Når det gjelder litt slappere hud, så hjelper dessverre ikke løping eller trening. Hilsen løper.

Magen blir flat, men huden får man liksom ikke gjort så mye med.

Skrevet

http://www.bellybandit.com/Default.aspx

Noe liknende som dette skal jeg prøve. Skjønner at huden ikke går tilbake pga det, men sist fikk jeg ikke til å ligge på magen, og renselsen tok lang tid, derfor skal jeg prøve dette istedet denne gangen.

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg venter nr 3, og har ikke store forventninger til vaskebrettmage etter denne fødselen nei. Med nr 1 ble magen ganske fin igjen, med nr to gikk jeg fort ned i vekt igjen, men magen forble slappere enn før fødsel, og nå med nr 3 har jeg så stor mage, at jeg tenker at det er umulig å få strammet opp igjen etter dette.

Skrevet

Hei!

Da mannen min var i USA sist, ba jeg han kjøpe noe som heter Postpartum Belt til meg.

Jeg har ennå en uke til termin, så har jo ikke fått prøvd d ut ennå, men det sies at d skal gi god virkning for at livmor/ magen skal trekke seg fortere tilbake.

Noe flat mage tror jeg uansett ikke den skaper, der er det nok trening som må til!

Hvis du har mye løs hud etter fødsler, har jeg hørt at det eneste som funker helt,,,er å legge seg under kniven..

Skrevet

Jeg skal begynne å trene igjen med en gang det er ok med tanke på at kroppen har fått restituert seg litt. Huden går jo inn etterhvert, det er veldig forskjellig fra person til person hvor for det skjer.

Men sist lå jeg med en pute under magen om natta. Da fikk jeg trykkavlastning på de overfylte puppene, i tillegg til at det ble sagt at det skulle ha effekt på hvor fort magen trakk seg inn igjen.

Jeg var flat igjen etter et par uker, men regner med at det har med at jeg er heldig fra naturens side også:)

Skrevet

Skikkelige korsetter fungerer over tid. Men ellers er det nok bare å bite i det sure eplet og trene, tror jeg.. :P

• 4 uker senere...
Skrevet

Belly Bandit'n var bortkastet denne gangen. Renselsen gikk raskt (blødningene) og magen er gått tilbake, selv om den er noe slapp. Er imorgen 2 uker siden snuppa kom til verden. :)

Og kan skryte av å allerede være under startvekten! Selv om magen er noe slapp, som sagt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...