Gå til innhold

Sukk... Jeg er så frustrert!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg altså snart gått ned 10 kg, levd sunt og bla,bla....

Og likevel er menstruasjonssyklusene mine helt på jordet! Trodde liksom at det skulle ordne seg, bare man fikk en sunnere BMI, og kroppen fikk "gått seg til" etter flere år med hormoner, men nei da!

Sykluser på rundt 40 dager er ikke mye å juble for....

Jeg har prøvd å bli gravid i 1 år, så nå blir det time hos gynekologen... Jeg gruer meg:( gruer meg ikke for selve undersøkelsen, men er redd for "resultatet"

Tjueåringer skal liksom ikke ha problemer med å bli gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er PCOS jeg frykter... Men om det stemmer, så har jeg vertfall en forklaring på hvorfor ting er som de er...

Spesielt det med overvekt og ekstra hårvekst... Huff... Det er SÅ vanskelig å slanke seg! Jeg har lyst til å gråte hver dag pga. vekta mi.

Og det hjelper ikke akkurat med personer som tror man er feit, fordi man kun sitter på rumpa og spiser godteri. For det gjør jeg ikke!

Til og med legen min trodde det:( Fikk med meg et hefte med kostholdsveiledning og beskjed om å komme tilbake, dersom jeg ikke "klarte det" :( Kommer aldri til å bruke den legen mer...

Prøver å holde meg til lavkarbo, men det er vanskelig. Og det er enda verre når vekta står stille, selv om man gjør en innsats... Veier 65 kg nå, men vil ned til 55 kg... Og å holde meg i "ketose" er for slitsom over lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...