Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 All informasjonen over alt gjør jo at man leser seg ihjel. Ikke forstår jeg halvparten heller. Kanskje jeg bare skal velge et abonnement blindt. Hva sier dere andre som en engang kjøpte iphone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Satte meg godt inn i de forskjellige abonementene når jeg skulle kjøpe meg ny telefon. Det som er viktig er, hvor mye ringer du i mnd ca? hvor mange sms sender du? og hvor mye datatrafikk bruker du? det går fort endel datatrafikk når du har iphone, om du bruker den mye til facebook, mail, nettsurfing osv. Svar meg på disse spørsmålene så kan jeg hjelpe deg =) Har du et høyt forbruk så kan f.eks Telenor Komplett XL være noe,du får 3000 minutter, 3000 sms og 3000 mb datatrafikk. det skulle vel være tilstrekkelig for de fleste. Du får billig engangspris på telefonen, og betaler 899 i mnd det første året, så går prisen ned til 599 i mnd. Netcom har også et godt alternativ, men det kan dessverre ikke jeg ha pga. dårlig netcom dekning her.. Netcom fastpris xtra large, med 3000 minutter, 3600 sms og ubegrenset datatrafikk til 899 i mnd, som går ned til 589 etter ett år. Dette er bare to eksempler på abonementer som passer til høyt forbruk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg kjøpte iphone tlf i april, og er overrasket over hvor lite datatrafikk som har gått... Mitt abbo har 500 mb inkludert (chess sjakkmatt) og bare en mnd har jeg brukt over 100 mb. Men jeg bruker wifi nett der jeg har det tilgjengelig. Leser nyheter, mailer, fb, dib, cærmeldinger etc hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå