MBSS Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Noen andre her som har begynt å jobbe deltid når baby er ca 6 mnd, eller tidligere? Hvordan har dere gjort det i praksis med mat osv? Planen er at jeg skal jobbe 2 dager i uka fra 2. uke i august, da er poden 6mnd. Ønsker å fullamme etter anbefalingene, men vet ikke hvordan vi skal få det til.. Vi har begynt med små smaksprøver allerede. Det vil ikke bli mulig med ammefri, dessverre. Noen tips?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Jeg begynte å jobbe gjen da gutten var 6 mnd. Begynte med smaksprøver med gradvis tilvenning på grøt fra han var 4 mnd. Han var MYE våken på natta, så ammet masse før morgenen kom (fikk i det minste hvilt litt mens han lå der og forsynte seg... Ikke helt anbefalt, men hva gjør man vel ikke for å overleve dagene, hehe). Ammet også det siste jeg gjorde før jeg leverte ham i bhg, og med en gang vi kom hjem igjen. I mellomtiden spiste han grøt. Gikk egentlig veldig bra, men kanskje litt vanskelig å fullamme, ja... Kanskje du kan pumpe deg og at babyen får mm på flaske mens du jobber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå