Gå til innhold

Flere som er ekstremt trøtte, slappe og slitne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29 og er så trøtt og sliten. Har lavt blodtrykk og lav blodprosent, men har vært hjemme fra jobb i to uker og sovet, og slappet av, men det hjelper ikke... Er like slapp og sover og sover.

HAr to barn fra før, og ikke vært slik.. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen! Har også to barn fra før. Og igår/idag har jeg blitt superslapp. sover hele dagen. Er i uke 36.

Skrevet

jaaaaa... Kunne nok ha sover 20 timer i døgnet om jeg bare hadde fått lov til det. Men har jo knoll og tott da som jeg jo må tilbringe tid med etter barnehage...også har jeg et hus som virkelig trenger rengjøring og rydding...og en sofa full av tøy som jeg nå må brette. Men ja, jeg går rundt i en komatilstand nærmest. jeg er 37+1 nå.

Skrevet

Er i uke 31 og har slitt med det i noen uker... Vet ikke hvordan det er med blodtrykket og blodprosenten, skal til legen neste uke.

Forstår ikke at det går an å sove så mange timer i døgnet! Trøster meg med at det er bra å slappe av nå - for d blir liten tid etter fødsel ;)

Skrevet

har nok mye å si med blodprosenten og blodtrykket ditt, er veeldig trøtt jeg å (uke32 nå),men får ikke noe ut av å sove:( bare ei ødelagt natt..

Men så har jeg ikke lav blodprosent/bt heller, bare lytt til kroppen din du. vil tro det er ganske normalt med 2barn fra før å ta seg av.

Skrevet

Takk for respons:). Føler meg litt roligere i hvertfall.

Det er sikert bare å slappe av å sove, og nyte å slippe å jobbe en uke til...

Skrevet

Jag slänger mig på här! Har dagar jag verkligen har problem att komma ut av sängen!

Känns som om man bara klagar extra - men detta är illa. Det styr hela min vardag - dessvärre. Jag hade gärna varit sprättande och hade energi till allt. Men det är nog att bara ska levera lillan på dagis så måste jag lägga mig och sova ett par timmar. Helt ofattbart!

Tog extra blodprov igår för att kolla jern och B12 ska få svar idag, hade nästan "önskat" att det var något av det så man får en medisinsk förklaring på det för det kan till tider känns som om man bara klagar.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...