Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 bare lurer siden alle sender barna til legen ved det minste slag.... Synes det er helt ok å være føre var, men er det virkelig nødvendig hver gang?Når tantebarnet mitt lærte seg å gå så slo han seg mange ganger i hodet...og det gikk bra med han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg vet om ei som datt ned fra en køyeseng og slo seg på ett bord, med tinningen først. Dette er flere år siden, og jenta sitter i rullestol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 uf stakkars:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Hørte om en som falt ned fra stellebordet som liten. Han var/er odelsgutten, men pga fallet kunne han ikke overta gården som han var tiltenkt. Jeg har ikke noe mer informasjon om hvorfor, men det var jo en trist historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå