lv76 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hei. Vi er to jenter som er veldig i startfasen.. Er det noen som har erfaring med klinikken i Oslo? Har lest en del innlegg her, ser mange har erfaring med Stork og andre klinikker i Danmark. Så da lurer jeg bare på om det er tilfeldig at jeg ikke har lest om mange som har valgt å bruke klinikken i Oslo? Har vært i kontakt med Rikshospitalet, der var det ingen sjanse... Godt det finnes mange andre muligheter:) Hvor lang tid tar det før man "starter opp" til man er igang med inseminasjon- vet noen om det er lange ventelister på private klinikker også? Takker for svar:) Er så mye fint å lese på disse sidene:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hei. Jeg har dessverre ingen svar på dine spørsmål, men vi er også to jenter i startfasen. Vi har også tenkt å benytte oss av tilbudet til IVF-klinikken i Oslo og vil ta kontakt med klinikken i nærmeste framtid. Har enda mange spørsmål, men håper vi fort vil få bedre oversikt så snart vi setter ting igang. Vi går en spennende tid i møte
3 små skatter Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Hei, vi er to jenter som bruker IVF-klinikken, og er igang med andre inseminasjon nå Vi er veldig fornøyde med de, og det var ingen venteliste i det hele tatt. Man får også tett oppfølging og kommer inn daglig i peroden før EL for å ta UL. Vi begynte rett på ved første EL etter samtalen. Det ble dessverre ingen baby på første forsøk, så da får vi krysse fingrene for at det går nå. Veldig deilig å slippe å reise så langt også, og bare kunne reise rett hjem å legge seg på sofaen etterpå
snartmortilto<3 Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Vi venter nå vårt andre barn takket være IVF klinikken på Majorstua (Første barn ble skapt da IVF klinikken fremdeles lå under Volvat Majorstua). Vi har bare gode erfaringer, og anbefaler de på det sterkeste. Jeg forstår ikke hvorfor folk vil reise utenlands, når vi har så god ekspertise. De stiller opp 17 mai om eggløsningen skulle kreve det De som jobber der elsker tydeligvis jobben sin, og gjør alt de kan for å hjelpe til med å skape barn. Vi synes også det var gode priser, og det er forutsigbare priser. Ingen overraskelser. Oppfølgingen er en del av pakka, og om spiren sitter, får du første UL hos dem i uke 8, og får med UL bilder hjem
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Hvor mye koster inseminasjon på IVF-klinikken?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Selve inseminasjon med donorsæd koster kr 7004,- pr gang. Men da får du inkludert samtaler, oppfølging og UL. Det kan blir flere oppmøter hvor de tar UL før og under eggløsning for å sjekke modenhet, og så er det UL ved graviditet. Det du selv må sørge for er kjøp og transport av donorsæd, f.eks. fra europeiske spermbanken. google det. Jeg husker ikke hva det koster. Men den biten må man jo betale uansett hvor man velger inseminasjon. IVF klinikken tar imot og oppbevarer uten kostnad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå