Gå til innhold

Ser dere ned på folk som ikke abonnerer på aviser?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at de sannsynligvis ikke gidder å betale løssalgsprisen hver dag og dermed ikke leser den særlig ofte. Så klart kan man lese den på jobb og hos andre men det blir jo ikke det samme. Litt vanskeligere å holde seg helt oppdatert kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser aldri papirutgaven av noen aviser. Men jeg er jo innom nettet hvertfall 1 gang om dagen, og da er dagbladet og aftenposten steder jeg er innom. Så nei føler ikke det er noen grunn til å se ned på folk som ikke abonnerer på aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, kan være gode grunner at de ikke gjøre det.

dårlig råd

få med seg det andre steder

dessuten så står det ikke så mye på løssalgs aviser heller. det er jo mye "se&hør" stoff der. spesielt på vg og db...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordi de ikke abonerer, men om de ikke følger med (Dagbledet/VG gjelds ikke ;-)) ser jeg nok litt ned på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har TV og internett, jeg ;) Hva skal en da med papirutgaven? Det er jo denne veien det har gått lenge for avisene i landet.

Jeg må ta med at jeg kjøper VG på søndager, men det er mer for å sponse han gutten som kommer på døra og selger den :) Han er ung, og han jobber. Det vil jeg vise at jeg liker, ved å kjøpe, og å gi litt tips til ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater aviser men er absolutt oppdatert. Når jeg tenker etter ser jeg nok heller ned på dem som abonnerer. De eldre går såklart ikke under der da jeg ikke forventer at de er like opplyst som den yngre generasjonen når det gjelder internett;)

Ser ihvertfall ned på deg HI som ikke skjønner at en kan være godt oppdatert uten å abonnere på en avis. Tuller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.., nei - Jeg abonnerer ikke selv - men ser på nyheter 2 ganger daglig, og leser aviser på nettet, så jeg får med meg hva som skjer i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh? Nei. Vi abonnerer ikke på avis selv, utover de lokale gratisavisene som kommer av seg selv.

Hva tenker du det er vanskelig å holde seg oppdatert på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke det samme med nettaviser som med de vanlige papiravisene. Mange artikler på nettet er fulle av skrivefeil og virker som de er oversatt av elleveåringer.

Likevel blir jeg ofte sittende på nettet siden det har en slags tiltrekningskraft å surfe her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirutgaven koster mye, er full av reklame, og bli til utrolig mye søppel.

Jeg har avis på pc og mobil, og er innom flere ganger om dagen. Både lokalavisa og de landsdekkende. I tillegg får jeg med meg nyheter på fjernsyn.

Synes ikke det er vanskelig å holde eg oppdatert.

Men du HI? Kanskje du ikke har fått med deg at nyhetene er å lett tilgjengelige for alle pga at du bare leser papirutgavene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...