Tre små troll :) Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er på utkikk etter en liten og nett søskenvogn, men som samtidig kan ha to sovende barn, da det vil være 22 mnd mellom barna. Har sett på vanlige doble vogner, men synes disse blir veldig store, spesielt side jeg ikke kommer til å bruke den hele tiden. Peg Perego Duette, ABC Zoom og City Select er alle tandem vogner hvor ungene sitter på rad, og er derfor smale. Alle vognene skal visstnok ha plass til to liggende barn (men har ikke testet dette). De innfrir derfor hovedkriteriene. MEN... har noen erfaringer med disse vognene ift hvor tunge de er å kjøre etc. ? Har lest review av City Select at den er veldig tung, samt at den fort drar til en side dersom ikke veien er helt rett, og at man kan få vondt i armen etter en stund av å holde den rett på veien... Har også lest at den er vanskelig å få opp fortauskanter og inn dørkarmer etc. Men dette vil vel gjelde de to andre også?? Hvor ille er det ev? Ser at City Select har større hjul enn de to andre, så den burde jo være bedre å trille i terreng og på vinteren. Jeg lurer også på hvor god plass det er til to barn i disse vognene. Vil en 4 åring kunne sitte greit i vogna? Hva med en 4 åring og en 2 åring samtidig?? Takknemlig for alle svar og tips!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143368562-baby-jogger-city-select-abc-design-zoom-eller-peg-perego-duette-eller-andre-s%C3%B8skenvogn-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå