Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Har av og til vært litt i tvil om jenta mi skal i barnehagen når hun snufser og hoster litt. Men allmenntistanden og energinivået er på topp og hun er feberfri.Er dette akseptert eller blir foreldre som meg baksnakket av de ansatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvis man skal være hjemme fra jobb hver gang ungen snufser litt blir det lite med 10 dager i året til sykt barn gitt Selvfølgelig kan en "neseforkjølet" unge med god allmenntilstand gå i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Vel, det bør de godta... Så lenge barnet kan være med på de aktivitetene som skal foregå. Det er jo i barnehagen de får denne forkjølelsen... Min gutt var iallfall aldri syk/forkjølet før han begynte i barnehagen ved 15 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Så lenge det ikke er feber inni bildet og allmenntilstanden er grei så ser jeg ikke noe problem i å sende ungene i bhg. Noen barn går jo stortsett snørrete året rundt uten at de er syke av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Sønnen min er litt snørrete hele vinteren så håper ikke de ansatte kicker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Du hadde ikke fått gjort annet, om du skulle holde barnet hjemme for slike småting. Så lenge allmenntilstanden og alt slikt er OK, så er det barnehage/skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Er allmenntilstanden fin, gjør det ingenting. Syns alltid det er snørrete unger i barnehagen,jeg. Så blir mye snørrtørking i løpet av dagen, ja;) Tenk så få det hadde vært i barnehagen dersom alle "snørrungene" skulle holdes hjemme..det hadde blitt kjipe dager på jobben det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg bruker samme regel for barna som for meg selv. Kunne jeg gått på jobb, kan de gå i barnehagen. Litt hosting og snufsing er ikke noe jeg holder meg hjemme for og jeg sender også barna i barnehagen i den tilstanden. Ellers hadde jeg jo ikke gjort annet enn å være hjemme med ungene, for forkjølet er de støtt og stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Så god å høre! Da er samvittigheten min litt renere. Altså, selv om hun er hes og tett i nesen og snørret renner så er det ok? Så lenge hun er i fin form og ikke har feber? Tenker jo litt på smitte også...De er vel mest smittsom i begynnelsen av en forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 ja det er jo mye bedre at halvparten av de andre ungenes foreldre får syke barn, fordi du er egoistisk.. hvis alle hadde holdt barna hjemme når de er smittsommen, så hadde vi sluppet en runde med ny sykdom annenhver uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå