Gå til innhold

Huff, jeg må være rar..."fått lov" å bruke masse penger i dag og her sitter jeg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min mener at jeg bruker for lite penger på meg selv og mente at i dag skulle jeg shoppe alt jeg kunne tenke meg... Trenger nye sko, litt klær, ønkser meg et fint smykke osv. "Ja, løp og kjøp" sier han, men jeg syns det er SÅ tiltak!!

Andre som føler det sånn, eller er jeg bare rar..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er rar ;) hehe

Kansje derfor han sier løp og kjøp, fordi han vet du ikke gidder kjøpe allikevel? :P hehe

Men snilt av mannen din da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig snilt av han:) Men jeg slekter nok på mamma, som heller aldri har unnet seg så mye... Kanskje jeg må dra meg opp av sofaen og svinge ned til sentrum...herlighet; snakk om hverdagsproblem;D

Da skal jeg slutte å være rar og shoppe til kortet er tomt...eller nei, skattepengene er jo kommet..skal hvertfall svi av noen høvdinger... tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg. Trenger det meste nytt og HATER å shoppe!

Iallfall klær, synes det er så kjedelig og jeg ser liksom ikke hva som blir fint på når klærne henger i butikken.

Burde hatt en "personlig shopper";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar alle sammen:) Snart sitter jeg i bilen;) Skal prøve vinkle det til at jeg faktisk er veldig heldig og at dette blir gøy;)

Og du som også hater å shoppe; da er vi hvertfall to!! :) En personlig shopper hadde vært drømmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble misunnelig;) kos deg masse!! Du fortjener helt sikkert å unne deg selv noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er ikke min favoritt heller, shopper best under press! ; ) Men du må prøve å slå til da! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært meg! Har hatt slike prosjekter flere ganger og kommer hjem med ett par sokker eller noe.. Er elendig på å shoppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusproblem :D Hos oss mener mannen at jeg bruker aaltfor mye penger på klær :P Nettshopping er også moro vet du :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga som var skulle jeg bruke masse penger på meg selv! Ny sko, nye klær, nye ditt og datt!

Handla klær og sko til UNGENE for 3000,- og et par øredobber til meg selv, som kosta 25,-.... så jeg vet ikke hva som er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått shoppa ganske mye faktisk. 2 par sko, 3 par øredobber, en cardigen, en fin topp, 2 bh'er, ei deilig bukse og to korte tigths;) Veldig fornøyd, for det er litt typisk for meg at når jeg først bestemmer meg for å shoppe, så finner jeg aldri noe.. Men det gjorde jeg i dag:) Så nå er både jeg og mannen min fornøyd:)

Takk til dere alle for et spark i rævva:) Trengte det:)

Håper dere som skulle ønske det var dere, får en skikkelig shoppingdag selv snart:)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...