Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Mannen min mener at jeg bruker for lite penger på meg selv og mente at i dag skulle jeg shoppe alt jeg kunne tenke meg... Trenger nye sko, litt klær, ønkser meg et fint smykke osv. "Ja, løp og kjøp" sier han, men jeg syns det er SÅ tiltak!! Andre som føler det sånn, eller er jeg bare rar..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Du er rar hehe Kansje derfor han sier løp og kjøp, fordi han vet du ikke gidder kjøpe allikevel? hehe Men snilt av mannen din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, veldig snilt av han:) Men jeg slekter nok på mamma, som heller aldri har unnet seg så mye... Kanskje jeg må dra meg opp av sofaen og svinge ned til sentrum...herlighet; snakk om hverdagsproblem;D Da skal jeg slutte å være rar og shoppe til kortet er tomt...eller nei, skattepengene er jo kommet..skal hvertfall svi av noen høvdinger... tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Det syns jeg du skal Håper du finner noe masse fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Heldiggrisen! Jeg vil være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Høres ut som meg. Trenger det meste nytt og HATER å shoppe! Iallfall klær, synes det er så kjedelig og jeg ser liksom ikke hva som blir fint på når klærne henger i butikken. Burde hatt en "personlig shopper";) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Takker for svar alle sammen:) Snart sitter jeg i bilen;) Skal prøve vinkle det til at jeg faktisk er veldig heldig og at dette blir gøy;) Og du som også hater å shoppe; da er vi hvertfall to!! En personlig shopper hadde vært drømmen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjenner jeg ble misunnelig;) kos deg masse!! Du fortjener helt sikkert å unne deg selv noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Shopping er ikke min favoritt heller, shopper best under press! ; ) Men du må prøve å slå til da! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 Kunne vært meg! Har hatt slike prosjekter flere ganger og kommer hjem med ett par sokker eller noe.. Er elendig på å shoppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #11 Del Skrevet 30. juni 2011 Luksusproblem Hos oss mener mannen at jeg bruker aaltfor mye penger på klær Nettshopping er også moro vet du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimamma Skrevet 30. juni 2011 #12 Del Skrevet 30. juni 2011 Ohhhh jeg melder meg som personlig shopper, for alle sammen!! Jeg ELSKER shopping ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 I helga som var skulle jeg bruke masse penger på meg selv! Ny sko, nye klær, nye ditt og datt! Handla klær og sko til UNGENE for 3000,- og et par øredobber til meg selv, som kosta 25,-.... så jeg vet ikke hva som er verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #14 Del Skrevet 30. juni 2011 Da har jeg fått shoppa ganske mye faktisk. 2 par sko, 3 par øredobber, en cardigen, en fin topp, 2 bh'er, ei deilig bukse og to korte tigths;) Veldig fornøyd, for det er litt typisk for meg at når jeg først bestemmer meg for å shoppe, så finner jeg aldri noe.. Men det gjorde jeg i dag:) Så nå er både jeg og mannen min fornøyd:) Takk til dere alle for et spark i rævva:) Trengte det:) Håper dere som skulle ønske det var dere, får en skikkelig shoppingdag selv snart:) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå