Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 gutten vår på 1 år stod ved glassbordet og mistet plutselig balansen. Han slo seg i tinningen(tror jeg)akkurat på en blodåre og fikk hakk i hodet(men det gikk over etter et par minutt)...nå har han en stor blå flekk der.... når skal man egentlig kontakte lege ved slag i hodet?:S Samboer mener han kommer til å få flere "dasker" i hodet nå når han lærer seg å gå og vil ikke kontakte legen. Barnet gråt veldig når han slo seg, men gikk over ganske fort(4 -5 minutt med trøst var alt ok!) smilte og lo når han så pappa'n:) Skal jeg la være å kontakte legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Mannen min er lege og han sier man alltid skal sjekke hodeskader, uansett hvor ubetydelige de ser ut til å være, både hos barn og voksne. Mulig det er han som er en smule hysterisk men alltid greit å få klarhet i at det ikke er noe alvorlig, for i de alle fleste tilfeller er det jo ikke det:) Når våre barn har falt og slått hodet har vi alltid dratt innom legen i hvertfall. En sjekk tar ikke lange tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Bedre med en sjekk enn ingen, dersom barnet blir sløvt og sovner skal du kontakte lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 men da må jeg bestille time og får neppe denne uka siden det er helg snart....:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Legevakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 har ikke noe slikt her..må inn i luka og snakke med de som tar blodprøver da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå