Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 fikk dere spesielle restriksjoner? Måtte dere ta det med ro, avstå fra sex, ligge mye etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, egentlig ikke. Jordmor da jeg kunne ta det litt mer ro i en uke for min egen skyld. Hun sa at om det ikke var meningen dette barnet skulle bli noe ville jeg abortere uansett om jeg lå stille på sofaen eller spilte fotball, kroppen vår støter som regel ut barn det er noe galt med. Men om jeg skulle miste er det gjerne lettere å leve med om man har gjort det man kan selv for at det skal gå bra. Det er veldig vanlig å småblø litt da, jeg har gjort det i alle mine fire svangerskap, men aldri mistet. De som får beskjed om å avstå fra sex o.l. er vel de som har fått påvist svak mormunn og må ta det veldig med ro hele svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg måtte ta det med ro! Dro på ferie til syden (da ferien var både planlagt å betalt) fikk ikke være ute om det var for varmt å fikk ikke bade i hverken basseng eller hav. Vet ikke om det er vnlig eller fordi jeg spottet ganske mye å i tillegg hadde mistet forrige svangerskap. Det gikk iallefall bra å jeg holdt på spira:) har en frisk fantastisk gutt idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå