Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg skal i barnedåp snart, men har ikke noe å ha på meg. Har sett at de har en del pent på Ellos, men vet ikke hva jeg kler. Jeg er overvektig (44/46) og har det meste av vekten rundt magen. Hva kan jeg bruke for å skjule magen litt? Vurderer denne til dåpen: http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-Kjoler-tunikaer-Tunikaer/Zizzi-Zay/_/N-fh3Zhke?Nr=303978 Har også tenkt på dette:http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler-Skjort/e-basics/_/N-fheZ1z141mi?Nr=245968 Hvilken type skjørt er det jeg kan bruke? Og hvilken farge/tekstur kan det være i skjørtet når jeg må ha en silkebluse i sort? Føler jeg blir en del større av å bruke skjørt som går mye utover. Vurderer et skjørt som går rett ned, og ikke kortere enn til knærne. Vurderer litt handling utenom klær til dåpen og, og vurderer denne: http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-Skjorter-bluser-Skjorter/FreshSpirit/_/N-fh5Z1z13zt2?Nr=281220 Synes den er pen, men vet ikke om den "skjuler" magen godt nok :/ Som du sikkert skjønner, så har jeg ikke peiling på klær :S Jeg føler meg ikke komfortabel meg klær som er for stram rundt magen, men elsker tights. Er det noen som har litt tips til en som ikke har peiling?? HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Kanskje du må vurdere å slanke deg da Magen blir ikke borte selv om du har på pene klær.. Men: Anbefaler deg å gå i en damebutikk og prøve litt ulikt. Dropp Cubus/HM, ta en som har litt mer voksen stil. De har salg alle sammen for tida, så det trenger ikke å koste en formue. De kan gi gode råd, i motsetning til hva du får på Cubus.. Finne fint tilbehør, f.eks en passende strømpebukse/hold-in longs, jakke/sjal etc. Å handle på nett er ikke så genialt i og med at du ikke får prøvd. Når man får klærne på, så ser man hva som er best! Er ikke sikkert at du og modellen i katalogen til Ellos bærer klærne likedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg syns du er inne på noe med de toppene, hvor det er stramt akkurat under puppene, men så henger toppen løst over magen. Men man KAN se større ut i slike topper også. Jeg gjør i hvertfall det, men jeg er normalt slank da.. Jeg ville gått for kanskje noe svart jeg da, som er en kjent forminsker. Ihvertfall som overdel, hvis det er der du føler kiloene sitter. Har du vurdert lange skjørt da? Det er jo veldig i vinden nå, og er slankende og forlengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Syns den øverste var veldig fin! Ville ikke brukt skjørt til, da det blir veldig lite fasong... Bruk heller en fin grå f eks bukse i skikkelig stoff, ikke stretch til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 den øverste med en sort/mørk brun caprilegging til, gjerne en med ekstra legg nederst og kanskje knapper på siden helt nederst. Da får du mer fylde rett under kneet og ser mer proposjonert ut i lår/legg Jeg er rund rundt magen og har kraftige lår, men slanke legger, så jeg ser alltid litt merkelig ut hvis jeg går meg legging og tunika hvis jeg ikke gir leggingen mer fylde nederst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg føler jeg heller vil se stor ut pga at klærne er slik, enn at jeg bruker klær som er for stramme og viser alle valker.. jeg mente ikke å bruke skjørt til den toppen øverst der, men tights. Alternativ 2 er et skjørt med den silkeblusen som jeg nevnte. Hvilken type skjørt bør jeg se etter hvis jeg ikke går for den tunikaen? Og hvilken farge med tanke på svart på overkroppen?? Vurderer mørk lynglilla eller vinrød på den første der da jeg er så fryktelig lei av sort. Evt ha en sort tights med blonder nederst (sånn tights som går til midten på leggen) eller knapper som ble nevnt Tusen takk for svar forresten hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Capri kortet jo ned beina voldsomt, så om du ikke har lange slanke ben... Det er bedre med lang bukse og ankelstøvletter evnt kilehæl, for å forlenge beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er akkurat passe høy, og skal ha litt hæl på skoene uansett hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er samme størrelse som deg, og jeg ville ha vurdert lengre skjørt. Et som går helt ned forbi skoene. Du kan ikke kjøpe deg en sid kjole da - de har mange fine side kjoler på f. eks Kappahl - og ha f.eks en bolero over skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå