Lillegull2011 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hvor mye kan jeg regne med at puppene vokser når jeg begynner å amme?
Babyønske �� Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 De tror jeg er veldig individuelt. For min del vokste de en del i svangerskapene, og jeg merket liten endring etter fødslene.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Helt individuelt. Spør din mor om du kan, hennes erfaringer kan være en pekepinn til hva du har å forvente. Mine ble 5 ggr så store i løpet av dag 3-5 efter fødsel. Hadde vokst moderat i sv.skapet -men er bittesmå til vanlig da . Så har de gitt seg litt utover i ammeperioden og stabilisert seg på ca 3 ggr vanlig størrelse...
Jente2011 Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 For min del ingenting, var bare steinharde ved melkespreng...
Lillegull2011 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2011 Takk for svar Min mor og jeg har ganske ulike kropper i utgangspunktet og har helt forskjellige svangerskap, så føler ikke helt hennes puppemål kan stemme på meg Vet at det er veldig individuelt, men lurte litt på om jeg kan regne med at di vokser 1 cup til eller gjerne 4..og mye rundt.. Vokste endel i begynnelsen, har ikke vokst så mye i d siste.. Brukte 80A før jeg ble gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå