Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 I juli skal jeg ta med sønnen min og besøker noen slektninger i Bergen. Det er dyrt med flybillett tur/retur, så vurderer å reise med tog en vei og fly en vei. Har aldri reist med tog så langt med han før (han er 6 år). Så da lurer jeg hva som egentlig er best. Å reise til Bergen med tog eller hjem fra Bergen med tog? Det er vel kanskje ikke noe forskjell? Bare tenker på hvordan det er best å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Har toget familievogn så velger du tog, da får han leke med andre barn, de har tv med barnefilmer og det er faktsik ganske så beha.gelig. Jeg har gjort det flere ganger med min sønn og har knapt sett han selv gjennom togturen så jeg har brukt å sitte å høre på musikk og lese eller gjort noe annet. God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Sjekk prisene på flybilettene både tur og retur og velg den billigste hvis det er noen forskjell... eventuelt det samme med togbillettene. Ellers enig i at tog med familievogn er en veldig behagelig måte å reise på, så har man tida til det så blir faktisk reisen en del av ferien og er absolutt å annbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg ville tatt tog, for det gir mye mer bevegelsesfrihet under selve reisen. Og er jo en liten opplevelse i seg selv Vi tok en gang båten fra Bergen til Danmark, og det var en deilig tur. Fredelig, vi kunne bevege oss. Og det føltes ikke som lang tid uansett, for der var noe å finne på Litt det samme vil jeg tro et tog vil gi Fly er venting, bagasje, trangt, og i min verden noe en gjør når en må skynde seg, eller skal utrolig langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå