Gå til innhold

Sofagruppe ATLANTA 3+2 seter fra Jysk - noen som har den?

La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

Eventuelt bare én sofa Atlanta.. Lurer på om den er veldig hard å sitte i? Ser litt hard ut på bildet.. Men den er jo billig=) Og vi trenger oss sårt ei sofa nå, flytter inn i ny leilighet og har kun hatt ei sovesofa i stua de siste 3 årene..... :S

Her er sofaen, ihvertfall http://www.jysk.no/130/133/S369000/a/catalog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er knallgod å sitte i, ikke hard. Beste sofaen vi har på Jysk. Så den kan jeg anbefale =) Harlem har jeg ikke noe godt å si om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Mannen min skal dra og prøvesitte 3-setern i morra. Jeg hadde glatt kjøpt en 3+2 til kun 5700 kr, men han er så kresen, sofan må være god å sitte (og ligge) i;) Så han kjører 1,5 time hver vei til nærmeste Jysk for at jeg skal få meg sofa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så billig? Det er ikke så lenge siden vi betalte 8000 ca for en 3+2 i hud/pvc hos skeidar.. Skeidar har jo ooofte kampanjer på sofaer.. En ting vet jeg i allefall; Jeg skal ALDRI mer kjøpe et møbel hos jysk. Fyttikatta det er dårlig kvalitet på tingene der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte først ei sofa på skeidar som de skulle ha i mange forskjellige stoff og farger, i følge reklamen. I butikken hadde de kun én sofa i en farge jeg ikke ville ha, og det ville ta 6-8 uker å skaffe en sofa i en annen farge. Jysk har 2 ukers leveringstid.... Og ja, jeg synes det er billig. har surfet etter mange sofaer på nett og du finner få så billig som under 6000....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig skrive under på at det er dårlig kvalitet!

Jeg og sambo kjøpe en Atlanta 3+2 i August i fjord.

Etter en måned merket vi at sømmene i ryggen begynte og rakne.

Etter 2 måneder kjente vi at sofaen var skikkelig nedsynket i putene.

Nå er sofaen 11 mnd gammel og ryggen er helt raknet ( du ser plankene og innmaten) og sofaen er ikke sittende.

Jysk tilbydde oss bare en ny Atlanta, noe vi ikke ville ha etter den dårlige kvaliteten produktet hadde.

Så vil virkelig velge deg å styre unna Jysk sine produkter.

Sofaen var himmelsk god og sitte i den første måneden, men nå er den ikke brukelig.

Nei, har vært borti flere av Jysk sine produkter og ber deg virkelig styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Takk og lov for at jeg er ferdig med møbler fra Jysk! De henger jo knapt nok sammen! Og hvis du kjøper noe som har "tre-folie", så må du for all del ikke se hardt på folien, for da får den sår. Det er tynne, tynne sponplater, og da sier det seg selv at det ikke er noe hold i det. Siste Jyskmøbel her i huset gikk på søpla for 2 år siden og det kommer aldri mer et Jyskmøbel inn i mitt hus. Anbefaler deg virkelig å heller bruke noen få flere kroner på et kvalitetsmøbel.

Det eneste jeg kjøper på Jysk heretter, er overmadrasser. Helt greie, og såpass rimelige at de til en viss grad er forbruksvare, altså at de kan skiftes ut sånn ca 2. - 3.hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring selv med den sofaen, men ei venninne har den. Og det samme skjedde med hennes sofa som ei over her skriver. Den rakner i sømmer, og synker sammen. Ser mindre pen ut og den er ikke mer en 8 mnd gammel (ho er aleine og behandler tingene sine pent altså)

Jysk gir ikke pengene tilbake med tilbyr bare samme sofa på nytt...

Forøvrig må jeg bare si at en del av møblene de har der nå er langt bedre kvalitet enn tidligere. Blant annet eike serien, både tidligere Liva og nåværende Hampton er jeg fornøyd med.

Kjenner også til den hvite serien, er det Anikka tro? Også ganske så bra!

Bedre enn mye fra Ikea feks... om man skal tenke lik prisklasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...