Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Gir dere avslutningsgave til personalet/avdelingen når barnet slutter i barnehagen (førskolebarna)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, det tror jeg ikke vi komme til å gjøre. Rett og slett fordi barnehagen i løpet av alle årene ikke har klart å ha samme ped.leder/assistenter mer enn 1 år av gangen. Som oftest skifte av ped.leder hvert 1/2 år. Det hadde vært noe helt annet hvis poden (og vi) hadde hatt de samme folkene å forholde seg til stort sett hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei det kommer jeg ikke til å gi. Kan kanskj evurdere det om jeg dumper over noe genialt til 50-lappen, men gidder ikke lete opp noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er litt usikker selv, barnet mitt har sin siste dag i barnehagen før skolestart i morgen. Lurer litt på å kjøpe et spill, en bok eller noe til avdelingen.. Eller blir det teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Det synes jeg faktisk er en super løsning, 10.50! He he kanskje fordi vi har gjort det samme tidligere. Blir satt pris på av store og små, og skriv gjerne til... fra... inni boken/spillet, og takk for gode bhg-år eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Skolestarterne hadde pantet flasker eller noe, og fått råd til å kjøpe en bringebærbusk hver. Det var en artig gave som ble/blir satt stor pris på! Mulighetene er jo mange, rips, solbær, etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Vi fikk en gave til avdelingen vår fra ei som skulle slutte. Det var veldig koselig:) Der min sønn går i barnehage er det så stor gjennomtrekk av vikarer at gudene vet hvor mange gaver jeg måtte kjøpt... Jeg har egentlig gitt opp å holde telling.. Kunne jo kjøpt til de faste, men det er jo flaut å stå der med 3 pakker og ingen til den ene vikaren som kanskje er innom den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Når våre barn har sluttet/byttet avdeling, har vi kjøpt en gave til avdelingen/barnehagen. Da minste byttet avdeling i fjor sommer, kjøpte vi et brettspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå