Gå til innhold

Mindre bevegelse-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer! :)

Er 37+2 og har siste dagene merket mindre bevegelser...eller de kommer ikke så ofte som de har gjort....men når gutten først kravler i magen så merker jeg det i høyeste grad :)

Men det er kanskje vanlig med litt mindre merkbare bevegelser? :) Det begynner jo og bli trangt der nede, samt at de sover og har endret søvnmønster nå på slutten? :)

Ellers er vi særdeles klare for og få lillegutt i armene og begynne og omtrent spise han opp...hihi....jeg gleder meg sånn...:)

Ha en flott siste junidag jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36+5 og kjenner mindre spark, men kjenner fremdeles at han snur på seg fra side til side :) Det er vanlig at det blir mindre liv nærmere termin pga plassmangel inni der, men du skal kunne kjenne han/hun bevege seg hver dag.

Jeg er også veldig klar for å få han ut. Holde han i armene mine og nusse og kose på han. Kjenne "babylukta" fra håret hans osv..åhh! gleder mæ!!

jenta mi på 6 år har vært lite villig til nuss og kos i det siste..hun sier det er ekkelt og tørker av seg nusset mitt..hehe. så det skal bli godt å kunne kysse og kose så mye jeg vil igjen.

Skrevet

Ja så godt og høre fleres erfaringer! :) Vil jo ikke være panisk heller....men dog tankene sniker seg litt merker jeg :)

Det er nok trangt der inne ja....håper han er like klar som jeg er snart! ;o)

Joda jeg kjenner virkelig han er der når han først beveger på seg....tror jeg har rompa hans oppunder puppa mine av og til!! :)Hihi...

Ja tror vi begynner og bli klare de fleste som nærmer seg termin-3 uker idag!! Og start av permisjon....rart men deilig <3

Ja du må jo så absolutt få gutten ut så du får nusse så mye du vil på begge to nå..... :)

Det går vel egentlig greit med dagene som spretter avgårde... :) Har fått en festlig betennelse i begge beina som plager meg aller mest,eller er formen grei nok... :) Så er anbefalt sofamodus......jeg er så dårlig på det atte fia meg!! :)

Skrevet

Jeg er 36+2 og har merket en forandring de siste dagene. Har en veldig aktiv baby i magen, men merker nå at det er merkbart mindre plass og at babyen sover lengre strekk av gangen. Kjenner av og til plutselig noen litt mer markerte spark, men det meste er bare dulting og krafsing eller rompa som går fra den ene siden til den andre. Kan få noen plutselige vonde bevegelser helt nederst, antar det er hodet (som ikke er festa ennå) eller en skulder som treffer noe ømt eller nerver nederst i bekkenet.

Skrevet

Jeg er 37+6 og merker også langt mindre liv.. dvs. det er ikke så "voldsomt" og tydelige bevegelser som tidligere. Men om jeg kjenner etter så kjenner jeg at han er der, med "dumpe" spark.. og hikking - den kjennes fortsatt godt :) Er nok pga. plassmangel.. gleeeeder meg til han kommer ut!!

Skrevet

Er 33+4 i dag og har merket mindre liv de siste ukene. Babyens bevegelsesmønster har forandret seg. Hun er ikke så aktiv lenger selv om det er jo fortsatt god plass ifølge JM. Vært på UL , men da var alt fint. Synes det er rart at hun sover eller er rolig for det meste...var så aktiv før...

Skrevet

Tusen takk jenter!:D

Så godt og se det er flere som har samme opplevelse som meg!: )

Det er så greit med forum som detta.....hurra!! :)

Gutten er iallefall aktiv han om enn på en annen måte....lurer på om han har festa seg, for jeg kjenner enten en fot eller hånd på samma stedet gjort nå i minst en uke!:P

JEg er råklar jeg!!:D

Ikveld skal jeg ta fotbad og spise is jeg......kose meg litt og egenpleie er viktig sies det!:D

Ha en deilig sommerkveld da jenter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...