Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Hadde tenkt å lage en diplom til hver og en av damene på avd. vår. Er denne teksten grei? DIPLOM gis herved til Kari som takk for en knall fin tid på ...... (avd. navn) .... (avd.navn) har vært et trygt og morsomt sted og være sammen med utrolig flinke og oppfinnsomme damer. Vi ønsker deg en kjempe fin sommer. Tusen takk for oss ! Hilsen barnets navn, og navnet på oss foreldrene Ser denne teksten bra ut? Vi er jo utrolig fornøyd med damene "våre" Er det noe annet jeg burde fått med også? Tenkte å kjøpe en liten ting ved siden av, en glassvase kanskje? Kanskje fylle den med noe snacks? Noen andre forslag til gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde blitt rørt og kjempeglad! ) Hilsen ped.leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde også blitt rørt og glad! ) Annen ped.leder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde blitt veldig rørt og glad Hilsen en tidligere ped.leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjempe bra ;-)) trenger slike som deg hilsen førskolelærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde rettet på grammatikken. knallfin sted å være kjempefin ellers var det en god ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Takk for fine tilbakemeldinger. Kjekt med litt rettleding i norsk også ;-) Da er det bare å svinge seg rundt og scrappe diplomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå