Thalila Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Spillte fotball i går og fikk en fotball i magen. Kan jeg ha mistet den? Fikk ikke noe vondt i magen egentlig, ble bare kjempe redd. Så kan det ha gått bra?
ღMaritpusenღ Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Det er nok store sjanser for at det går bra. Husk at den lille ligger godt beskyttet inni magen, særlig såpass tidlig.
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Tror ikke du skal være så veldig bekymret, med mindre du har veldig vondt eller blør. Enig med det andre svaret her, om at det tåler utrolig mye mer enn vi tror. Så det går nok bra skal du se;)
Guttemamma87 Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har sluttet på fotball og er 12 uker på vei. Har ikke akkurat verdens beste form når jeg er gravid så jeg måtte bare... Spilte en kamp mens jeg var gravid men var så redd for å få ballen i magen at jeg dugde ikke mye. Og ikke minst en albue eller noe slik i magen...:S
klar for 3? Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Skal ikke være farlig med ballspill i 1.tri siden magen er så liten og fosteret ligger godt beskyttet. Jeg hadde to sjarmtroll som hoppet på magen min i dag morges. Det går nok helt fint:)
sahrah Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Har nok gått bra. Men det er anbefalt å slutte med lagidretter når du er gravid, så det bør nok ha vært siste kampen din på en stund. Fikk et slag i magen da jeg var 16 uker på vei, og det gikk bra, har en frisk, flott gutt på 4 mnder nå. De er godt beskyttet enn så lenge. Men jo lenger du er på vei, jo mer utsatte blir de for slag, så burde slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå