Gå til innhold

Får vondt i magen når jeg leser dette...

Gjest Koseklompen og jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damen der er ikke helt riktig i hodet. Man sier ikke slikt. hun har valgt selv å få så mange barn. Greit man kan bli sliten å alt d der. Men HATE er et veldig sterkt ord. Å i mine øyne kan man alldrig hate eller misslike noe så fantastisk som et lite barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun føler vell hun blir spist opp og ikke har tid til å ta seg av de så godt som de fortjener. Kan godt forestille meg at det er følelser i sving med 8 stk 2 - åringer + de 6 hun hadde fra før. Som hun ikke har hatt tid til å disiplinere de siste 3 årene...

For meg høres dette ut som ett skrik om hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Hun burde vel kanskje tenkt seg om en smule etter å allerede ha fått 6 unger?

Det er mulig jeg banner i kirka nå, men i dette tilfellet tror jeg faktisk det er bedre for barna hvis noen andre enn mor får overta ansvaret for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt enig i deg der.. og hun sier jo det selv også..... Hun angrer. dama trenger hjelp. hun vurderer t.om selvmord. Ikke noe særlig artig for henne heller regner jeg med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. jeg har klart å si høyt at jeg HATER å aldri ha tid til å gjøre det jeg vil, og hater å aldri få ha ett eneste sekund til bare meg, og mannen min jobber 12 timers dager 4 dager i uka.

Hun er helt alene med mange flere barn enn meg. Forstår godt at hun har sagt noe slikt i ren desperasjon, men jeg nekter å tro at hun faktisk helt ektefølt mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...