liap Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg er 25 uker på vei og har fått noe meget ubehagelig på den ene ytre kjønnsleppe. Min gynekolog har ikke tid å ta meg inn enda, men mente at det var åreknuter og at det ville gi seg etter fødsel.... Det verker og er hovent, er det noen som at opplevd lignende????? Dette suger!!!!!
mjs Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Oh,yes!endelig en som er i samme situasjon som meg..jeg har heller ikke kommet til hos gynekolog enda,men legen har sykemeldt meg.vet ikke om det har noe for seg, men å gå rundt med dette er ikke noe særlig. Ikke er det noen som kan svare meg på det jeg lurer på heller:( Er forresten 22 uker på vei selv. Er du fortsatt i jobb,evt hvor lenge har du hatt det?
-98-11-13 Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Hei, Om du ikke kommer til hos Gyn. nå i ferien, så sjekk om det er noen private Gyn. der hvor dere bor. Det koster så klart litt mer, men du kommer ofte til veldig kjapt. God bedring
liap Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2011 Heisann! Jeg er ikke i og har ikke jobbet siden uke 22 pga. bekkenplager. Jeg har ikke snakket med fastlegen ang.dette ( sliter litt med at vi er jevngamle og treffer han litt i private sammenkomster), jeg bruker privat gynekolog. Men hun har selvsagt ferie ( ??? ) så da får jeg bare vente å se.... Jeg har snakket med en venninne om dette og det viser seg at hun har hatt det i 3 svangerskap og at det går over etter fødsel, det kunne visst heller ikke gå hull på den under fødsel ( takk og pris )!!! Men det er meget ubehagelig, strammer og verker masse. Det beste er å ligge, men man kan da ikke ligge hele tiden..... Venninnen min sa at det er verst den første tiden, men roer seg etter hvert, så da kan jeg hvertfall " glede " meg til det ;-) Har du hatt det lenge??? Begge sider eller bare den ene??? Hvordan reagerer mannen\ kjæresten din på det?? Tror mitt sexliv er dødt til dette er over, han ble meget rar i ansiktet når jeg truet han til å se...:-)
mjs Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Jeg vet ikke om noen andre som har hatt dette,så føles bedre å ha funnet deg Hadde det ikke med første mann, men da hadde jeg heller ikke plager med bekkenet som jeg har nå. Innimellom virker det jo som om det pulserer og "tyter" ut.. Heldigvis er mannen ute på jobb og det er antakeligvis like greit..dette unner jeg ham ikke å se..Gruer meg egentlig til gynekolog også.. Det er vel på begge sider, men mest på den ene og det er den siden jeg verker mest i mtp isjias,bekken også.. Aner egentlig ikke når det kom, men det må være en 3 uker siden,for jeg husker jeg sa til ham etter en lang dag på jobb at det kjentes ut som om jeg hadde noe mellom beina..og det hadde jeg jo for så vidt også
Modern og fjerdemann Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har det også, men min fortsetter helt ned i beinet. Bruk støttestrømper,og ligg med beina høyt hevet så ofte du kan - det er det eneste som hjelper....ellers blir det bedre etter fødselen....heldigvis
mjs Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Uff,det er nettopp det jeg frykter at skal skje..har allerede fått på begge innsidene av lårene..litt sånn pølsete/posete knuter. Hva gjør dere som har slikt da?Kan jeg fortsette å jobbe(har en jobb hvor jeg står og går hele dagen) eller er ikke det så lurt av meg? Skal kjøpe støttestrømper:) men det ser ikke så festligt ut visst det blir shortsvær fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå