Gå til innhold

Endelig gravid - dette tror jeg gjorde utslaget for oss:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 15 måneders prøving og 16 pp, har vi endelig klart det:)

Dette tror jeg gjorde utslaget:

- Mye eggløsningslim - har hatt litt før, men ikke så mye som dette. Om du ikke har særlig mye, kanskje du kan prøve pre seed?

- Vitaminer og mineraler til både han og henne (multivitaminer)

- Mannen "sparte" seg - kom ikke på 6 dager, men så måtte vi bare! Trodde vi hadde ødelagt det, men fikk positiv el-test morgenen etter. La altså inn aksjer dagen før el ("oppsparte middler"), dagen for positiv el-test og dagen etter.

Lykke til jenter! Jeg håper mange kommer etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad på dine vegne, gratulerer så masse :)

Skrevet

Jeg gratulerer igjen Esperanza!! :o) Er så glad på deres vegne. Nå skal jeg sende masse gode tanker, og ønsker dere lykke til videre. Virkelig fortjent!

Jeg er også glad idag, for tr har endelig kommet. Aldri vært såå glad for å endelig få det overstått. Nå bærer det til klinikken for å sjekke evnt tette eggledere og livmorhulen. Tar også ferie nå, og nå skal vi virkelig kose oss, og ikke stresse.. og selvfølelig ha oss mye;o) hehe.

God sommer!

(Jeg kommer også til å ta en god ferie fra BIM o,)

Klem

Skrevet

Jeg gratulerer igjen Esperanza!! :o) Er så glad på deres vegne. Nå skal jeg sende masse gode tanker, og ønsker dere lykke til videre. Virkelig fortjent!

Jeg er også glad idag, for tr har endelig kommet. Aldri vært såå glad for å endelig få det overstått. Nå bærer det til klinikken for å sjekke evnt tette eggledere og livmorhulen. Tar også ferie nå, og nå skal vi virkelig kose oss, og ikke stresse.. og selvfølelig ha oss mye;o) hehe.

God sommer!

(Jeg kommer også til å ta en god ferie fra BIM o,)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye, vell fortjent ! :D håper jeg kommer etter på 1 trimester hvert øyeblikk :)! Har IKM 21 Juli. Enda ikke fått positiv EL test, men har hatt oss i dag og blir annenhver eller hver dag fremover :) Håper den sitter nå!

Skrevet

Gratulerer nok en gang Esperanza!!!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer snuppa! du fortjener dette!:) kos deg masse i tiden fremover! Flotte tester du hadde i dag!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...