step Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei. Trenger et dikt eller vers til å skrive i kortet til de ansatte i barnehagen. Noen som kan hjelpe? Finner ikke noe på nett! Setter stor pris på hjelp. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Groosalugg Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg brukte denne sangen: For siste gang Døren låses, porten lukkes, alt er gjort for aller siste gang. Gi meg hånden, før du reiser, sett deg ganske stille på mitt fang Om det som er forbi er forbi, da har jeg noe vakkert å si. Alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg, aldri skal jeg glemme det du er for meg. Være sammen, siden skilles, det er veien hver og en må gå, la oss ikke være triste selv om det er oss det gjelder nå. Om det som er forbi er forbi, da har jeg noe vakkert å si. Alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg, aldri skal jeg glemme det du er for meg Døren låses, porten lukkes, alt er gjort for aller siste gang. Om vi siden aldri møtes kan jeg være hos deg i min sang. Om det som er forbi er forbi, da har jeg noe vakkert å si, alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg, aldri skal jeg glemme alt du var for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Groosalugg Hjelpes, nå sitter jeg her med tårer i øynene og klump i magen! Og det selvom det er 3år til største skal slutte i bhg... Nyyydelig sang, som jeg nesten bare må printe ut og se om jeg husker til den triste dagen kommer. Er så utrolig fornøyd med barnehagen og personalet der at det kommer til å bli kjempetungt å gå ut døren der for siste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Groosalugg Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Huff ja, jeg skal love deg at det ble mange tårer her ja.. En epoke er over, og selv om det blir fint å få bare skolebarn så er det trist at barnehagetiden er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå