megh Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 To uker før termin kom han. Med en helt annen fødsel enn sin søster. Jeg holdt på med rier på og av i to døgn, og var på og av sykehuset. Da jeg kom inn siste gang hadde jeg enda kraftigere rier og jordmor sa nå skal du ikke hjem før ungen er ute. Lå hele natta med rier uten stor effekt.Jeg ble lagt inn rundt ett to på natta Fikk epidural. Da slappet kroppen mer av og det skjedde litt mer. Og plutselig begynte kroppen å jobbe mer. Til slutt kom han hvertfall. 12.40 og var helt nydelig!
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Gratulerer! så morro! Håper alt er bra med dere.
Peispå! Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Gratulerer med lillebror:-) Høres ut som en litt tøff oppladning til fødselen, men håper det meste virker ubetydleig nå, når han er ute og alt har gått bra:-))
megh Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2011 Tusen takk. Nå er det kos Var litt sliten når fødselen ordentlig starta. Men alt gikk fint, og lille gutt var så verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå