VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg er 13 dager over ikm og har bare hatt negative tester helt til i går. Kjøpte meg en a1 gravidtest, der kom det fram to streker, men den var veldig,veldig svak. Ble jo veldig glad men jeg sendte gubben inn for å kjøpe en digital cb. Og med den fekk jeg slengt tilbake IKKE GRAVID. Er det forsatt håp? Blir helt sprø når ikke monsteret mitt kommer.
Lotta2010x2012 Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Når er det du hadde sa da? Kan jo hende at syklussen din er litt lengre denne måneden. Prøv igjen om et par dager, er jo ikke over før tanta dukker opp vettu;)
Gjest Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Nei håpet er ikke ute prøv igjen om noen dager Lykke lykke til *krysser fingrene*
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2011 Hadde en sa i begynnelsen på mai, fekk mini mensen er par uker etter, så nå går jeg bare her å venter å grubler. får ta en ny test på lørdag/søndag.de som jobber på apoteket må jo tru jeg er gal de også. hehe. bor på en liten plass. Krysser fingrene for oss alle her inne
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 lykke til krysser fingrene for at det er en liten spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå