kinaputten Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 de siste to kveldene har det vært umulig for meg ihvertfall å komme inn på sidene her, eneste jeg får opp er en stor reklame i midten av siden. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Heisann. Takk for at du sier i fra. Jeg har også merket at vi har slitt. Og det ser ut til at vi sliter på akkurat samme tid.. Det skal ha vært fikset nå, så håper på bedre tider i kveld! Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Igår og på tirsdag var det vanskelig å komme inn om kveldene. På dagen er alt topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Det går fortsatt veldig tregt. Tar veldig lang tid å komme inn på innleggene og lang tid å lagre innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei på dere. Ja, jeg beklager virkelig dette. Skjønner det er frustrerende. Jeg skal få et skikkelig svar fra teknisk om hva som skjer, så kommer jeg tilbake til dere! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå