Gå til innhold

Snorking.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå snorker jeg så fælt at gubben har forlatt soverommet. :-(

Hva kan jeg gjøre for å snorke mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene.. men har selv flyttet ut på sofaen, for gubben vekka meg fordi jeg bråka! måtte le litt av det.. :)

Skrevet

Tror ikke det er så mye man kan gjøre fra eller til for å slippe denne snorkingen :(

Jeg snorker litt til vanlig, men nå på slutten snorker jeg vist noe helt ekstremt om natta. Enkelte ganger er det så mye snorking om natten fra meg at det går ut over mannen min sin nattesøvn, men hvis det blir helt jævlig så får han bare gå inn på gjesteromet å legge seg ;)

Skrevet

hehe, jeg våkner selv jeg av at jeg snorker.......

Skrevet

Jeg våkner også av at jeg snorker..

Samboeren er ganske sur til tider for jeg snorker sånn,men jeg sier bare:vær glad jeg kun gjør det når jeg er gravid:)

Tredje graviditet,og har snorket fra ca midten av graviditetene,blir gradvis værre utover..men så når babyen er ute er snorkinga også borte takk og lov:)

Gjest Gurimamma
Skrevet

Signerer her jeg også *blæh

Snorker heldigvis ikke helt avsindig (enda), men sover tydligvis med kjeften på vid vegg, for jeg våkner flere ganger i løpet av natta av at jeg sigler helt sykt (beklager ulekker info) og det er nesten enda mer plagsomt en snorkinga for vår del.

Det er liksom med på å bygge opp image som stor, tung, hormonell og ulekker :P

Samboeren og jeg hadde et såpass sterk ønske om en mini at vi begge er enige om at dette er noe vi fint kan tåle :)

Skrevet

Jepp melder mig in i klubben!

Men glad nyhet är att det försvinner när du har fött! Var samma förra gången för mig. Men det är ganska komiskt när man blir väckt av en hysteriskt skrattande man som tycker det är sååå skoj att jag just jag snorkar som ett manfolk. Så säger han att jag prompar i sömnen också - älskar att retas! haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...