Junigull 08 + julispire Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jenta mi er født med haste ks i 2008. Vil foreløsningsmetode på tidligere barn ha noe å si for senere gravidieter? blir helt tullerusk av å være prøver!
MammaMø med to små Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Gutten min er født med hasteks i april 2010, men jeg vil føde vaginalt denne gangen (bare jeg blir gravid!!)... ETT keisersnitt har ingenting å si for neste fødsel, men to keisersnitt; da får man vel ikke føde vaginalt... Lykke til:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2011 Jeg tenker også å forsøke å føde "vanlig" neste gang.. Men det jeg lurer på er om det er vanskeligere å bli gravid når en har hatt en ks før? Lykke til! håper spiren sitter hos deg snart!
MammaMø med to små Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Sånn å forstå hehe svarte litt feil jeg da.. Tror ikke det er noe forskning som kan backe opp dette, men det kan ta lenger tid å bli gravid etter et ks. Om det er psykologisk eller har noe mer fertiliteten å gjøre vet jeg ikke... Men, jeg kjenner flere jeg som har blitt gravid rimelig raskt etter keisersnitt. Både planlagt og uplanlagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå