Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

-02,05 og 12, haaper vi:)-

Som legen sier risikoen ligger der og ser også at det er noe som hindrer dere men vet ikke om det er SA eller noe annet.... Men kan se tilbake om 2 uker :) Får opp at denne som ligger der vil skje innen 2 uker.. Men kan som sakt vere hva som helst :)

Ser også en gutt på vei :)

Annonse

Hei!

Håper inderlig du kan se på meg også - tror ikke du har sett på meg før, iallfall ikke om vi får flere barn eller ikke.

Har jente og gutt fra før og ønsker veldig sterkt et tredje barn, men tiden min er altså muligens iferd med å renne ut siden jeg er 39, så jeg er litt fortvilet. Mannen vil ikke, men har til nå droppet prevensjon etter at han fikk ansvar for denne for noen uker siden.

Bellasnella helte mot nei men var usikker, Solrose1 mener jeg blir gravid snarlig...

Ser du noe og ev. kjønn?

100472

Hei

Vil gjerne vite om du ser graviditet på meg snart? Har en gutt på 19 mnd fra før, han brukte vi 5 år på. Har nå prøvd siden jul ca.

Jeg: 03.02.77

Han: 12.02.75

Veldig takknemlig for svar... :-)

Hei:)

Du har spådd kjønn på meg tidligere. Lurer nå på hvordan svangerskapet mitt ser ut videre, kommer jeg til å få noen fler plager enn det jeg har? Sliter veldig med kvalme, å går en del ned i vekt. Kommer jeg til å være i jobb fram til november?

260188

Termin 231211

Hei igjen mtp :)

Du så på meg forrige uke angående når du trodde eggløsningen ville kommer etter kur på pergo. Da fikk du opp onsdag og torsdag... har ikke fått noe positiv test foreløbig! Eller er det neste uke kanskje?

Får du opp noe annet nå?

Født 030584

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...