Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag blir det kontroll igjen, siden lille mini her ikke føler for å komme enda.

10 dager over termindato og er gæli spent på om det blir satt igang nå :)

Kan jo rekke å bli mamma føre helga! :D:D har ikke skjønt det selv enda, liksom litt uvirkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende-massse lykke til!:)

Skrevet

takk takk :D:D

Skulle ønske jeg hadde klart å sove litt engre i dag, så blir ikke timene fram til kontroll så lange . hehe :)

Skrevet

Oi så moro! Nå er tiden for å samle opp masse energi tenker jeg. Du har en stor jobb foran deg, så spis masse karbo. Lykke til :)

Skrevet

spiste en god frokost:) drukket kaffe ( det satte fart på sakene også, ble en vinn vinn situasjon;) ) og slapet av forran pcen :) vurderte å vaske badet og skifte på sengene.. hehe.. deilig å komme hjem til nytt sengetøy :)

Skrevet

Det blir en spennnende dag på deg i dag da, skjønner jeg!

Når skal du inn?- og hvilket sykehus tilhører du?

10 dager på overtid burde vel kvalifisere til igangsetting de fleste plassene, eller??

Lykke til ihvertfall:-)

Skrevet

er kontroll time hos legen 12,30, så hun sa e måtte belage meg på å møte på sykehuset i dag. håper virkelig det og at ikke må gå å vente enda lengre. Hører til ullevål sykehus, og de praksiserer jo 10 dager, men har jo hørt om de som må gå enda lengre.. og at de ikke praksiserer igangsettelse i en helg..

Skal ikke ta for gitt at han kommer så fort de setter i gang da.. men da er vi ihvertfall i gang :)

kommer til å sette meg ned å grine om det ikke skjer noe i dag, senest i morra..

takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...