Kri_z Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 i dag blir det kontroll igjen, siden lille mini her ikke føler for å komme enda. 10 dager over termindato og er gæli spent på om det blir satt igang nå Kan jo rekke å bli mamma føre helga! :D har ikke skjønt det selv enda, liksom litt uvirkelig.
Kri_z Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2011 takk takk :D Skulle ønske jeg hadde klart å sove litt engre i dag, så blir ikke timene fram til kontroll så lange . hehe
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Oi så moro! Nå er tiden for å samle opp masse energi tenker jeg. Du har en stor jobb foran deg, så spis masse karbo. Lykke til
Kri_z Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2011 spiste en god frokost:) drukket kaffe ( det satte fart på sakene også, ble en vinn vinn situasjon;) ) og slapet av forran pcen vurderte å vaske badet og skifte på sengene.. hehe.. deilig å komme hjem til nytt sengetøy
Peispå! Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Det blir en spennnende dag på deg i dag da, skjønner jeg! Når skal du inn?- og hvilket sykehus tilhører du? 10 dager på overtid burde vel kvalifisere til igangsetting de fleste plassene, eller?? Lykke til ihvertfall:-)
Kri_z Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2011 er kontroll time hos legen 12,30, så hun sa e måtte belage meg på å møte på sykehuset i dag. håper virkelig det og at ikke må gå å vente enda lengre. Hører til ullevål sykehus, og de praksiserer jo 10 dager, men har jo hørt om de som må gå enda lengre.. og at de ikke praksiserer igangsettelse i en helg.. Skal ikke ta for gitt at han kommer så fort de setter i gang da.. men da er vi ihvertfall i gang kommer til å sette meg ned å grine om det ikke skjer noe i dag, senest i morra.. takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå